کد خبر : 149913
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1398 - 15:39
-

شیرپور:با روحیه‌ای مناسب به مصاف رقبا می‌رویم/تمام تلاش بازیکنان مقاومت حضور در مرحله پلی‌آف است

شیرپور:با روحیه‌ای مناسب به مصاف رقبا می‌رویم/تمام تلاش بازیکنان مقاومت حضور در مرحله پلی‌آف است

کیانوش شیرپور بازیکن تیم مقاومت البرز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درخصوص شرایط این تیم پیش از دیدار مقابل حفاری اهواز اظهار کرد: تیم مقاومت البرز در شرایط مطلوبی قرار دارد و با وجود کم و کاستایی‌هایی که داشته، جنگنده ظاهر شده تا در لیگ بماند. وی افزود:حتی در حال حاضر این شانس

کیانوش شیرپور بازیکن تیم مقاومت البرز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درخصوص شرایط این تیم پیش از دیدار مقابل حفاری اهواز اظهار کرد: تیم مقاومت البرز در شرایط مطلوبی قرار دارد و با وجود کم و کاستایی‌هایی که داشته، جنگنده ظاهر شده تا در لیگ بماند.

وی افزود:حتی در حال حاضر این شانس را داریم که در جمع ۸ تیم پلی آف قرار بگیریم. خوشبختانه مقاومت به تعهدات خودش نسبت به بازیکنان عمل کرده و با روحیه‌ای مناسب به مصاف رقبا خواهیم رفت.

شیرپور پیرامون شرایط خودش نیز تصریح کرد: در این فصل نتوانستم در تیم شهروند شرایط ایده آل خودم را داشته باشم و بعد از جدا شدن از این تیم در نیم فصل و بنا به دلایلی چند هفته بیرون ماندم. اما در تمام این مدت تمرینات سختی را سپری کردم تا آمادگی بدنی خودم را حفظ کنم.

وی درمورد با بیان اینکه برای ۴ هفته پایانی به مقاومت البرز پیوسته، عنوان کرد:برای هفته‌های پایانی لیگ به تیم مقاومت البرز آمدم تا بتوانم به این تیم کمک کنم.

بازیکن مقاومت البرز در پایان در خصوص اینکه آیا این تیم در لیگ برتر باقی می‌ماند یا نه، تصریح کرد:با توجه به شرایط تیم‌های پایین جدول احتمال هر اتفاقی وجود دارد اما مقاومت البرز با برد هفته گذشته مقابل تیم هایپر شاهین‌شهر در لیگ برتر میماند و تمام تلاش بازیکنان قرار گرفتن در مرحله ی پلی آف خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.