کد خبر : 150048
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 - 19:31
-

قطعی شدن اولی مس و دومی گیتی پسند/سقوط شاهین به لیگ دسته اول+نتایج،گلزنان،جدول رده بندی و برنامه هفته پایانی

قطعی شدن اولی مس و دومی گیتی پسند/سقوط شاهین به لیگ دسته اول+نتایج،گلزنان،جدول رده بندی و برنامه هفته پایانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیست و پنجم لیگ برتر عصر امروز برگزار شد که طی آن سقوط شاهین کرمانشاه به لیگ دسته اول و صعود مس به پلی آف به عنوان تیم اول و گیتی پسند به عنوان تیم دوم قطعی شد. در بازی های امروز مس سونگون در مصاف با قعرنشین لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیست و پنجم لیگ برتر عصر امروز برگزار شد که طی آن سقوط شاهین کرمانشاه به لیگ دسته اول و صعود مس به پلی آف به عنوان تیم اول و گیتی پسند به عنوان تیم دوم قطعی شد. در بازی های امروز مس سونگون در مصاف با قعرنشین لیگ یعنی شاهین کرمانشاه در حالیکه با نتیجه ۶ بریک از مهمان خود پیش بود شاهین در اعتراض به داوری تیم خود را بیرون کشید تا بازی نیمه تمام بماند.بدین ترتیب شکست شاهین در این بازی قطعی است و نتیجه نهایی پس از رای کمیته انضباطی مشخص می شود.با این نتیجه مس ضمن قطعی کردن صدرنشینی خود در پایان فصل، سقوط شاهین به لیگ دسته اول را هم قطعی کرد. گیتی پسند در دیداری نزدیک و دشوار در مشهد با تک گل اصغر حسن زاده به پیروزی رسید.این دیداردر پایان با حاشیه هایی همراه بود و دوتیم با یکدیگر درگیر شدند. در شاهین شهر هایپر از سد ارژن شیراز گذشت تا بقایش در لیگ را قطعی کند و حتی به حضور در پلی آف هم امیدوار شود. با این نتیجه ارژن همچنان خطر سقوط را بیخ گوش خود حس می کند.سن ایچ ساوه در دیداری نزدیک و پینگ پنگی اهورای بهبهان را شکست داد.اهورا با این شکست به رده سیزدهم سقوط کرد تا در آستانه سقوط به لیگ دسته اول قرار بگیرد چرا که آذرخش بندرعباس در بازی خانگی خود محمد سیما را شکست داد و به رده دوازدهم رفت.با این نتیجه هفتمی محمد سیما در لیگ برتر هم قطعی شد.بدین ترتیب تنها بازی قطعی پلی آف جدال گیتی پسند با محمد سیما است. مقاومت البرز هم با شکست دادن حفاری در اهواز ناکامی های تیم اهوازی را ادامه داد و از سوی دیگر قطعی شدن حضور این تیم در پلی آف را به تاخیر انداخت.بدین ترتیب سهمیه هشتم پلی آف یکی از دو تیم حفاری خوزستان یا هایپر شاهین شهر خواهد بود.

با وجود اینکه سازمان لیگ تاکید کرده بود همه بازیها همزمان برگزار شود تیم های شهروند ساری با ستارگان ورامین از ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه با هم روبرو شدند که این بازی را شهروند به سود خود خاتمه داد تا به قرار گرفتن در رده سوم امیدوار شود.

نتایج و گلزنان بازی ها به شرح زیر است:

جدول رده بندی به شرح زیر است:

برنامه هفته پایانی لیگ برتر:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.