کد خبر : 150077
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 9:11
-

از بازی با تیم های اروپایی به اندونزی و لبنان رسیدیم!

از بازی با تیم های اروپایی به اندونزی و لبنان رسیدیم!
یکی از اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال بر بازی تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل اندونزی و لبنان پیش از جام ملت‌های آسیا اصرار دارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یکی از اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال بر بازی تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل اندونزی و لبنان پیش از جام ملت‌های آسیا اصرار دارد!

جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال روز یکشنبه این هفته در حالی برگزار شد که یکی از مباحث اصلی این جلسه به آماده سازی تیم ملی فوتسال پیش از حضور در جام ملت های آسیا اختصاص داشت.

در این جلسه علاوه بر اعضای کمیته فنی، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال، داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال، محمدرضا ساکت رئیس سازمان تیم های ملی و ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون حضور داشتند.

در حالی که ناظم الشریعه پیش از این بارها نسبت به عدم برگزاری بازی با تیم های آسیایی در آستانه جام ملت ها تذکر داده بود، یکی از اعضای کمیته فنی در این جلسه بار دیگر بر بازی با تیم های آسیایی اشاره کرده است.

به گفته پرهیزکار، تیم های اروپایی به خاطر شرایطی که دارند (حضور در مسابقات قهرمانی اروپا) نمی توانند با تیم ملی ایران بازی کنند و فراهم کردن یک دیدار تدارکاتی در فیفادی بهمن وضعیت را برای آماده سازی تیم ملی را سخت کرده است.

در این شرایط یکی از اعضای کمیته فنی یکبار دیگر بر بازی با تیم های آسیایی تاکید کرده و از لبنان و اندونزی به عنوان دو تیمی نام برده است که آماده برگزاری بازی با ایران هستند!

مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا اسفندماه به میزبانی ترکمنستان برگزار می شود و ایران با عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.