کد خبر : 150122
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 15:13
-

خزایی: همه سنگ‌سفیدی را می‌شناسند

خزایی: همه سنگ‌سفیدی را می‌شناسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید خزایی در خصوص بازی تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در سالن شهیدبهشتی مشهد اظهار کرد: بازی درگیرانه و محکمی را برگزار کردیم. بازیکنان ملی‌پوش زیادی در گیتی‌پسند بازی می‌کنند. فرش‌آرا هم بازیکنان جوان و باتجربه‌ای در اختیار دارد. فکر می‌کنم تماشاگران یک بازی خوب و جذاب را دیدند. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید خزایی در خصوص بازی تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در سالن شهیدبهشتی مشهد اظهار کرد: بازی درگیرانه و محکمی را برگزار کردیم. بازیکنان ملی‌پوش زیادی در گیتی‌پسند بازی می‌کنند. فرش‌آرا هم بازیکنان جوان و باتجربه‌ای در اختیار دارد. فکر می‌کنم تماشاگران یک بازی خوب و جذاب را دیدند.

وی در خصوص حرکت تیم فرش‌آرا در ابتدای بازی برای بزرگداشت مقام والای شهید سپهبد سلیمانی، توضیح داد: شهید سلیمانی نماد و اسطوره ایران است. امیدوارم جایگزینی خوبی برای ایشان وجود داشته‌باشد تا امنیت ایران و مردم به خوبی حفظ شود.

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص علت درگیری در این دیدار عنوان کرد: بازیکن حریف، بدون توپ، روی قدرت بهادری خطا کرد و درگیری‌ها شروع شد. هیجان بازی در لحظات آخر و خطای بی‌مورد حریف بازی را به جنجال کشید. فرش‌آرا کم‌حاشیه‌ترین تیم لیگ، است و من نمونه این اتفاق را در مشهد ندیدم. هر تیمی در مشهد بازی کرده، تشویق شده و با آرامش به شهر خود بازگشته است. بازیکن حریف که همه شخصیت او را می‌شناسند، بازی را به جنجال و حاشیه کشاند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.