کد خبر : 150061
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 9:02
-

علیپور: ما از اول هم اشتباهی بودیم / کسی را در هیات رئیسه و کمیته داوران نداریم

علیپور: ما از اول هم اشتباهی بودیم / کسی را در هیات رئیسه و کمیته داوران  نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال اهورای بهبهان با اظهار دلسردی از نبود حمایت و بی پشتوانه بودن این تیم، گفت: فکر می‌کنم ما اشتباه به لیگ برتر آمده‌ایم. «محسن علیپور» شامگاه سه شنبه در پایان دیدار تیم های سن ایچ و اهورای بهبهان در سالن فجر ساوه، گفت: قبل از این دیدار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال اهورای بهبهان با اظهار دلسردی از نبود حمایت و بی پشتوانه بودن این تیم، گفت: فکر می‌کنم ما اشتباه به لیگ برتر آمده‌ایم.

«محسن علیپور» شامگاه سه شنبه در پایان دیدار تیم های سن ایچ و اهورای بهبهان در سالن فجر ساوه، گفت: قبل از این دیدار می دانستیم که بازی سختی در مقابل سن ایچ داریم اما هدف ما این بود که همه توان و تلاش خود را برای انجام یک بازی خوب به کار گیریم.

وی اظهار داشت: در آغاز بازی هم شرایط خوبی داشتیم و حتی می توانستیم نیمه نخست را هم با برد به رختکن برویم ولی روال بازی از دست مان خارج شد.

وی گفت: نمی خواهم بگویم داروی در این دیدار مشکل داشت اما این را می گویم که ما تیم اهورا هستیم که کسی را در هیات رئیسه و کمیته داوران استان نداریم.

علیپور اظهار داشت: هنگامی که روند بازی در اختیار ما بود باید یکی از بازیکنان حریف اخراج می شد که این اتفاق نیفتاد و در یک صحنه هم دروازه بان ما را اخراج کردند و بدین ترتیب دیداری که شاید ما می توانستیم برنده آن باشیم را واگذار کردیم.

وی تاکید کرد: با این شرایط به نظر می رسد نیازی به حضور ما در لیگ برتر نیست و ما اشتباه در این رقابت ها حضور داریم زیرا ما با سختی تلاش می کنیم و با خودروی شخصی و اتوبوس خودمان را به مسابقات می رسانیم اما با یک سوت ناحق در هر شهری که بازی داریم به نوعی نتایج به ضرر ما رقم می خورد.

وی تاکید کرد: با این شرایط حتی اگر در لیگ برتر هم ماندگار شویم در رقابت های سال آینده شرکت نمی کنیم به این دلیل که کسی را نداریم که از ما حمایت کند و این مساله انگیزه بازیکنان جوان ما را از بین می برد.

تیم فوتبال سن ایچ در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال کشور موفق شد اهورا بهبهان را به حساب هفت بر چهار شکست دهد تا با ۳۹ امتیاز در رده پنجم جدول این رقابت ها قرار گیرد و حضور خود در مرحله پلی آف را مسجل کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.