کد خبر : 150074
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 9:08
-

کمالی : با بقاء در لیگ ، قهرمان هستیم

کمالی : با بقاء در لیگ ، قهرمان هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: در دیدار مقابل هایپرشهر شاهین شهر بازیکنان تیم ما اشتباهات فردی زیادی داشتند. حمید کمالی شامگاه روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما جوان است و در این زمینه مشکل داریم، سایر تیم‌ها هم در شاهین شهر شکست خوردند ولی دست ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: در دیدار مقابل هایپرشهر شاهین شهر بازیکنان تیم ما اشتباهات فردی زیادی داشتند.

حمید کمالی شامگاه روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما جوان است و در این زمینه مشکل داریم، سایر تیم‌ها هم در شاهین شهر شکست خوردند ولی دست ما از بازیکن کوتاه است.

وی با اشاره به این که حمایتی از تیم ارژن شیراز در استان برای ماندن در لیگ برتر نمی‌شود، تصریح کرد: اگر تیم ما  در لیگ برتر فوتسال کشور ماندگار شود فکر می کنم قهرمان واقعی لیگ باشیم چون خیلی مشکلات داشتیم و ماندگار شدیم.

وی اظهارداشت: در دیدار امروز و سایر دیدارهای گذشته دست ما از بازیکنان خالی بود و بیشتر بازیکنان سال اولی بود در لیگ برتر بازی می‌کردند و بی‌تجربه بودند.

وی تصریح کرد: در کل با توجه به اشتباهات بازیکنان و شرایط تیم در این دیدار خوب بازی کردیم و به تیم هایپرشهر شاهین شهر به دلیل این پیروزی خوب تبریک می‌گویم.

کمالی با بیان این که بیضایی یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما در این دیدار به دلیل مصدومت حضور نداشت افزود: این بازیکن در دیدار با مس سونگون دچار مصدومیت شد و فکر می‌کنم دیگر نمی‌توانیم از او استفاده کنیم.

به گفته وی مصدومیت این بازیکن ضربه بدی به تیم ما از لحاط روحی و روانی بود.

دیدار تیم‌های فوتسال هایپرشهر شاهین‌شهر و ارژن شیراز از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور ساعت ۱۷ امروز با حضور تماشاگران هایپرشهر در ورزشگاه تختی شاهین‌شهر آغاز شد و در پایان تیم میزبان توانست با نتیجه چهار بر ۲ میهمان را شکست دهد و روانه خانه کند.

اکنون تیم هایپرشهر شاهین شهر با ۲۹ امتیاز در رده نهم لیگ و ارژن شیراز با ۲۳ امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.