کد خبر : 150265
تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1398 - 13:31
-

عدم محرومیت بازیکن دوپینگی فوتسال بانوان به خاطر برگه معافیت

عدم محرومیت بازیکن دوپینگی فوتسال بانوان به خاطر برگه معافیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فوتسال بانوان از جمله رشته هایی است که اخیر پاسخ نمونه گیری به عمل آمده از یکی از بازیکنان آن مثبت اعلام شده است. پرونده این بازیکن دوپینگی اما پس از بررسی اولیه در ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) بدون اعلام حکمی مبنی بر محرومیت یا رای دیگری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فوتسال بانوان از جمله رشته هایی است که اخیر پاسخ نمونه گیری به عمل آمده از یکی از بازیکنان آن مثبت اعلام شده است.

پرونده این بازیکن دوپینگی اما پس از بررسی اولیه در ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) بدون اعلام حکمی مبنی بر محرومیت یا رای دیگری مختومه اعلام شد.

این بازیکن جزو آن دسته از ورزشکارانی است به خاطر تجویز پزشک، ملزم به استفاده از یک داوری خاص است. همین دارو و مواد موجود در آنکه جزو داروهای ممنوعه هستند، موجب مثبت اعلام شدن نمونه دوپینگ او شده است. نادو ایران اما به خاطر برگه معافیت درمانی که از این بانوی فوتسال در اختیار دارد، محرومیتی برای وی اعمال نکرد.

این برای چندمین بار طی سال های گذشته است که از این ورزشکار فعال در فوتسال بانوان است که نمونه گیری شده و نتیجه آن هم مثبت اعلام می شود اما همچون دفعات قبل و به دلیل برگه معافیت درمانی، محرومیتی شامل حال او نمی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.