کد خبر : 150263
تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1398 - 13:28
-

نگاهی به احتمالات پلی‌آف لیگ برتر فوتسال/ یک بازی قطعی، ۳ جایگاه حتمی

نگاهی به احتمالات پلی‌آف لیگ برتر فوتسال/ یک بازی قطعی، ۳ جایگاه حتمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با برگزاری بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال، جایگاه سه تیم در جدول قطعی است و سایر تیم‌ها برای جایگاه بهتر و مسیر آسان‌تر در پلی‌آف تلاش می‌کنند. پیش از هفته پایانی صدرنشینی مس سونگون، دومی گیتی پسند و هفتمی محمدسیمای قم قطعی شد. بدین ترتیب اولین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با برگزاری بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال، جایگاه سه تیم در جدول قطعی است و سایر تیم‌ها برای جایگاه بهتر و مسیر آسان‌تر در پلی‌آف تلاش می‌کنند. پیش از هفته پایانی صدرنشینی مس سونگون، دومی گیتی پسند و هفتمی محمدسیمای قم قطعی شد.

بدین ترتیب اولین بازی مرحله اول پلی‌آف هم قطعی شده و تیم‌های گیتی پسند اصفهان و محمد سیمای قم با هم روبرو می‌شوند. به جز این سه تیم، حضور فرش‌آرای مشهد، شهروند ساری، سن ایچ ساوه و ستارگان ورامین هم در پلی‌آف قطعی است و از بین سه تیم حفاری خوزستان، هایپر شاهین شهر و مقاومت البرز یک تیم سهمیه هشتم پلی‌آف را کسب می‌کند که جایگاه هشتمی این تیم هم قطعی است و باید در مرحله اول پلی‌آف با مس سونگون روبرو شود.

در جمع چهار تیم اول که مسیر بهتری در پلی‌آف دارند به جز مس سونگون و گیتی پسند حضور شهروند ساری و فرش‌آرای مشهد هم قطعی است اما هنوز سومی یا چهارمی این دو تیم قطعی نشده است. هم اکنون فرش‌آرا با ۴۶ امتیاز سوم و شهروند ساری با ۴۵ امتیاز چهارم است. هر دو تیم در هفته پایانی باید در بیرون از خانه بازی کنند. فرش آرا مهمان اهورای بهبهان است که برای بقا می‌جنگند و بدون تردید کار بسیار دشواری در خانه این تیم جنوبی دارد و شهروند نیز در خانه محمد سیما قم به میدان می‌رود که با وجود دشوار بودن بازی در قم، جزو تیم‌های بی انگیزه لیگ در هفته آخر است. به همین دلیل شهروندی‌ها امیدوارند در پایان رده سوم را از آن خود کنند.

برای رده های پنجم و ششم هم دو تیم ستارگان ورامین و سن ایچ ساوه رقابت دارند تا حریفان آسان‌تری نصیب آنها شود. هر دو تیم ۳۹ امتیازی هستند اما سن ایچ به دلیل تفاضل گل بهتر در رده پنجم قرار دارد و ستارگان ورامین ششم است. با توجه به فاصله زیاد تفاضل گل دو تیم (۱۷) ستارگان تنها با پیروزی در بازی رودرو با این تیم می تواند به رده پنجم برود. دو تیم در هفته پایانی بازی فینال روز آخر را برگزار می‌کنند و اگر ستارگان ورامین بتواند در خانه خود سن ایچ را شکست دهد به رده پنجم می‌رود اما هر نتیجه دیگری سن‌ایچی‌ها را در موقعیت بهتری در پلی‌آف قرار می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.