کد خبر : 150346
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 15:36
-

سرمربی شهروند ساری خواستار توقف بازی‌های پلی‌آف فوتسال شد

سرمربی شهروند ساری خواستار توقف بازی‌های پلی‌آف فوتسال شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک گفت : بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران سه بازی از رقابت های پلی آف قرار است از ۲۶ دی ماه تا دوم بهمن برگزار شود که هر ۲ روز به طور معمول یک بازی برای تیم های حاضر در این رقابت ها پیش بینی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک گفت : بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران سه بازی از رقابت های پلی آف قرار است از ۲۶ دی ماه تا دوم بهمن برگزار شود که هر ۲ روز به طور معمول یک بازی برای تیم های حاضر در این رقابت ها پیش بینی شد و این فشردگی بازیکنان ما را دچار مصدومیت خواهد کرد.
وی اضافه کرد : همچنین این دیدارها  با وجود فشردگی اولیه، به مدت حدود ۴۰ روز به علت حضور تیم ملی در رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا متوقف می شود و این تعطیلی درازمدت ریکاوری بازیکنان را نیز دچار مشکل خواهد کرد.
لک گفت : در شرایط فعلی تعدادی از بازیکنان تیم های حاضر در پلی آف از جمله تیم شهروند ساری مصدوم شدند و فشردگی بازی ها می تواند آمار این مصدومان به خصوص بازیکنان تیم ملی حاضر در برخی از تیم های حاضر در پلی آف را بیشتر کند.
وی با انتقاد از برنامه ریزی نامناسب سازمان لیگ فوتسال ایران ، خواهان تجدید نظر در این تصمیم گیری و موکول شدن تمام برنامه های دیدار پلی آف رقابت های فوتسال باشگاههای ایران پس از جام ملت های آسیا شد.
براساس برنامه ریزی سازمان فوتسال ایران رقابت های پلی آف ۸ تیم حاضر در این رقابت ها ۲۶ دی ماه شروع و دوم بهمن ماه نیز با انجام سه بازی متوقف می شود. بقیه بازی ها پس از بازی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا ادامه می یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.