کد خبر : 150390
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دی 1398 - 14:33
-

تمرینات ملی پوشان فوتسال بعد از بازی‌های پلی آف برگزار می‌شود

تمرینات ملی پوشان فوتسال بعد از بازی‌های پلی آف برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات مرحله اول پلی آف لیگ برتر فوتسال قرار است پس از پایان مسابقات لیگ برگزار شود. طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است مرحله اول بازی‌های پلی آف روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه با انجام بازی‌های رفت آغاز شود. بازی‌ها به صورت ۲ برد از ۳ بازی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات مرحله اول پلی آف لیگ برتر فوتسال قرار است پس از پایان مسابقات لیگ برگزار شود. طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است مرحله اول بازی‌های پلی آف روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه با انجام بازی‌های رفت آغاز شود. بازی‌ها به صورت ۲ برد از ۳ بازی است. چنانچه هر تیمی بتواند در ۲ بازی به پیروزی دست پیدا کند، دیگر بازی سومی برگزار نخواهد شد و تیم برنده به جمع ۴ تیم نهایی مسابقات صعود خواهد کرد، اما چنانچه بازی‌ها مساوی شود، پس از ۲ روز یعنی ۲ بهمن دوباره در همان سالنی که بازی برگشت را انجام داده اند، بازی سوم خود را برگزار می‌کنند.

گفتنی است پس از پایان مرحله اول پلی آف، بازیکنان در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار می‌گیرند تا خود را برای حضور پر قدرت در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کنند. طبق اعلام کادر فنی تیم ملی، تمرینات ملی پوشان فوتسال برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار است از ۵ بهمن ماه به مدت ۲۰ روز انجام شود. همچنین کمیته فوتسال در تلاش است تا قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا چند بازی دوستانه را برای تیم ملی فراهم کند تا ملی پوشان با هماهنگی بالایی راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که کمیته فوتسال در حال صحبت با چند کشور اروپایی و آفریقایی است تا در نهایت بتواند با یکی از این کشور‌ها به توافق دست پیدا کند، اما تا الان هیچ نامی از این کشور‌ها به بیرون درز پیدا نکرده است.

مسابقات جام ملت‌های آسیا قرار است از ۷ تا ۱۸ اسفند ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار شود و تیم ملی فوتسال کشورمان در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه است. ملی پوشان فوتسال کشورمان قرار است در اولین بازی خود روز پنجشنبه ۷ اسفند ماه از ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف تیم ملی عربستان بروند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.