کد خبر : 150550
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1398 - 17:44
-

کشاورز:مقاومت این توانایی را دارد تا در بین تیم های بالای جدول قرار بگیرد/با بدشانسی به پلی آف نرفتیم

کشاورز:مقاومت این توانایی را دارد تا در بین تیم های بالای جدول قرار بگیرد/با بدشانسی به پلی آف نرفتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز درباره شرایط این تیم پس از ماندن در لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما در این فصل بسیار خوب کار کرده و من از شرایط تیم بسیار راضی هستم. جا دارد از مدیرعامل، هیئت مدیره و همچنین هواداران کمال تشکر را داشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز درباره شرایط این تیم پس از ماندن در لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما در این فصل بسیار خوب کار کرده و من از شرایط تیم بسیار راضی هستم. جا دارد از مدیرعامل، هیئت مدیره و همچنین هواداران کمال تشکر را داشته باشم که با حمایت‌های خوبشان باعث شدند این تیم در لیگ برتر بماند و متاسف هستم از اینکه نتوانستم مقاومت را به مرحله پلی آف برسانم.

او افزود: من به هواداران قول می‌دهم که اگر فصل بعد آن ابزاری که ما می‌خواهیم را باشگاه در اختیار بگذارد، قطعاً می‌توانیم عملکرد بهتری نسبت به این فصل داشته باشیم. زیرا استان البرز این پتانسیل را دارد که در سطوح بالای جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گیرد. خوشبختانه در این مدتی که من به عنوان سرمربی در تیم مقاومت حضور داشتم انتظارات از تیم بالا رفته و همه می‌خواستند که ما در جمع تیم‌های بالای جدولی قرار داشته باشیم و من از اینکه موفق نشدم این فصل انتظارات را برآورده کنم از هواداران عذرخواهی کرده و امیدوارم که با حمایت‌های خوب مسئولان استان البرز فصل بعد بتوانیم با عملکردی بهتری نسبت به این فصل داشته باشیم.

اسفندیاری با تمام وجود پای تیم ایستاده است

سرمربی مقاومت البرز درباره حمایت‌های مسئولان این استان درباره اینکه نگذاشتند امتیاز این تیم به فروش برسد بیان داشت: اسفندیاری مدیرعامل باشگاه با تمام مشکلاتی که سر راه داشت، شبانه روز وقت خود را پای تیم گذاشت تا مانع فروش امتیاز این تیم شود. فصل گذشته ۲ تیم در لیگ برتر حضور داشتند که از تیم‌ها نظامی بودند، یکی تیم ما و دیگری هم تیم منصوری قرچک بود. متاسفانه مسئولان تیم فوتسال منصوری قرچک بدون آن که تیمشان مشکلی داشته باشد امتیاز آن را واگذار کردند، اما مسئولان باشگاه مقاومت از هیئت فوتبال گرفته تا اعضای هیئت مدیره همه به دنبال حل مشکلات باشگاه بودند تا هر طوری شده بتوانند این تیم را در لیگ برتر حفظ کنند که خدا را شکر این تلاش‌ها جواب داد و این تیم در لیگ برتر باقی ماند.

مقاومت این توانایی را دارد تا در بین تیم های بالای جدول قرار بگیرد

کشاورز ادامه داد: تا شروع بازی های لیگ در فصل بعد زمان زیادی باقی مانده و مسئولان باشگاه مقاومت از الان می توانند با یک برنامه ریزی دقیق و منسجم تیمی بهتر از این فصل را راهی لیگ برتر کنند. من معتقدم تیم ما هیچ چیزی کمتر از تیم‌های سن ایچ ساوه و فرش آرا مشهد ندارد. استان البرز از نظر اقتصادی ضعیف نیست و اگر این برنامه‌ها دقیق انجام شود این تیم توان رسیدن به جمع ۵ تیم بالای جدول را خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز همچنین درباره بازی با آذرخش بندرعباس که به تساوی ۴ بر ۴ کشیده شد خاطر نشان کرد: بازی بسیار خوبی را برابر آذرخش انجام دادیم. آن‌ها برای آن که به دسته پایین‌تر سقوط نکنند با تمام توان و قدرت خود وارد مسابقه شده و به خاطر همین در بعضی از زمان‌ها فشار زیادی را به تیم ما وارد کردند و همین باعث شد که گل‌های بدی را دریافت کنیم. خوشبختانه با تلاش‌هایی که بازیکنان انجام دادند موفق شدیم نتیجه عقب افتاده را جبران کرده و گل‌هایی هم که به ثمر رساندیم از قبل روی آن‌ها کار کرده بودیم.

او افزود: اگر موقعیت هایی که با بد شانسی از دست دادیم به گل تبدیل می‌شد، الان ما در پلی آف حضور داشتیم. به هر حال من از اینکه نتوانستم تیم را به مرحله پلی آف برسانم از تمامی هواداران و مسئولان باشگاه عذرخواهی می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.