کد خبر : 150648
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 دی 1398 - 12:13
-

مصاف شاگردان مرتضایی و اصغری مقدم در مشهد

مصاف شاگردان مرتضایی و اصغری مقدم در مشهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در مرحله اول پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور، فرش‌آرا و سن‌ایچ ساوه با هم مسابقه می‌دهند. با انجام بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال و پایان بازی‌های مقدماتی، دور جدید رقابت‌ها با حضور هشت تیم اول جدول، در قالب مرحله پلی‌آف دنبال خواهد شد. هر تیم برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در مرحله اول پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور، فرش‌آرا و سن‌ایچ ساوه با هم مسابقه می‌دهند.

با انجام بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال و پایان بازی‌های مقدماتی، دور جدید رقابت‌ها با حضور هشت تیم اول جدول، در قالب مرحله پلی‌آف دنبال خواهد شد. هر تیم برای صعود به جمع چهار تیم برتر، نیاز دارد تا به دو پیروزی دست یابد. اگر کار به بازی سوم کشیده شد، تیمی که در جمع چهار تیم اول جدول مقدماتی قرار دارد میزبان بازی آخر خواهد بود.

مس سونگون، گیتی‌پسند اصفهان، فرش‌آرا مشهد، شهروند ساری، ستارگان ورامین، سن‌ایچ ساوه، سوهان محمدسیما قم و حفاری اهواز تیم‌های حاضر در پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور هستند. همچنین تیم‌های آذرخش بندرعباس و شاهین کرمانشاه به دسته یک سقوط کردند.

فرش‌آرا در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی لیگ مقابل اهورا بهبهان با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد؛ بنابراین شاگردان مرتضایی از بیست و شش بازی در لیگ، سیزده برد، هفت تساوی و شش باخت به دست آوردند و توانستند همراه با مس سونگون، بهترین عملکرد را در فاز دفاعی داشته باشند و نیز با تفاضل گل +۱۷ پس از مس و گیتی‌پسند در رتبه سوم جای گرفت.

در طرف مقابل، سن‌ایچ ساوه ۱۱ برد، ۶ تساوی و ۹ باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است. این تیم با ۸۲ گل زده و ۶۴ گل خورده، با تفاضل +۱۸ در جایگاه ششم جدول قرار گرفت.

این دو تیم دو بار در هفته‌های دوم و پانزدهم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که هر بار تیم مهمان با نتیجه ۲ بر ۱ میزبان را شکست داده و دست پر از خانه حریف بازگشته است.

در بازی‌ اول دور رفت مرحله اول پلی‌آف لیگ برتر فوتسال، روز پنجشنبه ۲۶ دی‌ماه تیم فرش‌آرا مهمان سن‌ایچ ساوه خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.