کد خبر : 150792
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1398 - 0:41
-

نجاریان: پرتاب بطری آب و اهانت های گسترده از جایگاه ویژه زیبنده مردم خوب ورامین نبود

نجاریان: پرتاب بطری آب و اهانت های گسترده از جایگاه ویژه زیبنده مردم خوب ورامین نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تیم های ورامین یا همان قرچک و ساری از تیم های ریشه دار فوتسال ما هستند. بازی امروز دو تیم هم با توجه به اینکه در مرحله پلی آف‌ بود، حساسیت خاص خودش را داشت. وی افزود: در این بازی‌ تعدادی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تیم های ورامین یا همان قرچک و ساری از تیم های ریشه دار فوتسال ما هستند. بازی امروز دو تیم هم با توجه به اینکه در مرحله پلی آف‌ بود، حساسیت خاص خودش را داشت.

وی افزود: در این بازی‌ تعدادی از هواداران مان از ساری آماده بودند که جا دارد از آنها بابت این تعصب و حمایت شان تشکر کنم. قبل از شروع دیدار، بنده به اتفاق آقای ثابت نماینده محترم فدراسیون و تقوی سرپرست تیم ستارگان ورامین در جمع هواداران هردو تیم حاضر شدیم و از آنها خواستیم تا فقط به تشویق تیم خود بپردازند.

مدیرعامل شهروند ساری اذعان داشت: متأسفانه گوینده سالن با میکروفنی که در دست داشت، برخلاف قوانین، در زمان برگزاری مسابقه بارها اقدام به سخنرانی کرد و تماشاگران خوب ورامینی حاضر در سالن را تحریک نمود. نماینده فدراسیون چند بار به آنها تذکر‌ داد که جلوی این کار گرفته شود اما این اقدام ناشایست بازهم ادامه پیدا کرد.

وی‌ افزود: در حالی که اسکوبورد سالن خراب شده و تقریبا ۷‌ دقیقه تا پایان مسابقه زمان باقی مانده بود، گوینده سالن در‌ اقدامی عجیب اعلام می کند که تنها ۳۰ ثانیه تا پایان باقی مانده و از تماشاگران و حاضران در جایگاه خواست تا روی پای خود بایستند و تیم ورامین را تشویق کنند!

نجاریان اذعان داشت: این اقدامات زیبنده مردم خوب ورامین نیست که از جایگاه ویژه بطری آب به داخل زمین مسابقه پرتاب و اهانت های گسترده ای از همان نقطه به عوامل تیم مهمان انجام شود.

وی تصریح کرد: من‌ قاطعانه می گویم آغازگر اتفاقات بازی امروز ورامین هرگز تماشاگران ورامینی نبودند بلکه این گوینده سالن و حاضران در جایگاه ویژه بودند که این صحنه های زشت‌‌ را خلق کردند.

مدیرعامل شهروند ساری افزود: جایگاه ویژه سالن ورامین به قدری شلوغ بود که بنده قید دیدن بازی از آنجا را زدم و در بین تماشاگران مسابقه را تماشا کردم. همه مشکلات امروز هم از همان جایگاه شلوغ بالای نیمکت ها شروع شد. همان افرادی که آن بالا بودند به داخل زمین ریختند و درگیری ها را آغاز کردند.

وی به مصدومیت شدید طاها مرتضوی کاپیتان شهروند ساری بر اثر اصابت آجر اشاره کرد و گفت: این سنگ و آجرها از جایگاه ویژه به داخل زمین پرتاب شد که جای تأسف دارد.

نجاریان از مدیریت مناسب آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال و حمید ثابت نماینده فدراسیون در زمان بروز درگیری ها تشکر کرد و گفت: اطمینان دارم اگر این دو فرد توانمند نبودند شرایط برای ادامه بازی در هفت دقیقه پایانی فراهم نمی شد.

وی‌ همچنین به انتقاد از عملکرد یکی از داوران مسابقه پرداخت و گفت: متاسفانه داوران همسطح نبودند. سرداور مسابقه قضاوت بدی نداشت اما داور دوم با اختلاف فاحشی نسبت به سرداور قضاوت پر انتقادی را به نمایش گذاشت.

مدیرعامل شهروند با بیان اینکه بازیهای برگشت مرحله پلی آف حساسیت به مراتب بیشتری دارند، گفت: باید تلاش شود که در بازیهای آینده شاهد چنین قضاوت هایی نباشیم.

وی‌ خاطرنشان کرد: در روز اول پلی آف تیم صدرنشین لیگ یعنی مس سونگون به تیم هشتم جدول باخته است بنابراین کمیته محترم داوران باید تلاش کند و ترتیبی‌ اتخاذ نماید که در بازیهای آینده شاهد چنین قضاوت های ضعیفی نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.