کد خبر : 150879
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 - 13:14
-

علاسوند: بازیکنان حفاری تا آخرین لحظه جنگیدند/حساسیت‌ها در پلی آف بیشتر می‌شود

علاسوند: بازیکنان حفاری تا آخرین لحظه جنگیدند/حساسیت‌ها در پلی آف بیشتر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از پیروزی ۶ بر ۵ تیم حفاری مقابل مس در ضربات پنالتی اظهار داشت: تیم مس یکی از تیم‌های خوب و باسابقه لیگ ایران است. بازی خوب و پربرخوردی را همگان شاهد بودند و هر دو تیم برای پیروزی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از پیروزی ۶ بر ۵ تیم حفاری مقابل مس در ضربات پنالتی اظهار داشت: تیم مس یکی از تیم‌های خوب و باسابقه لیگ ایران است. بازی خوب و پربرخوردی را همگان شاهد بودند و هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند. از یک طرف حضور هواداران هر دو تیم به جذابیت این بازی کمک زیادی کرد.

وی افزود: در این بازی تیم مس از روی اشتباهات بازیکنان ما به گل رسید و ما هم از روی اشتباهات آنها به گل رسیدیم. البته من در همین جا از تمام بازیکنانم تشکر و قدردانی دارم. به این دلیل که تا لحظه آخر در مقابل تیم خوب مس جنگیدند.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علت این همه حواشی در این بازی چه بود گفت: حواشی که اتفاق افتاد بین بازیکنان هر دو تیم نبود و مسئولان باشگاه مس از عملکرد داوری ناراضی بودند که این اعتراض یک موضوع طبیعی است. به این دلیل که در این مرحله از لیگ همه بازی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است و همیشه بازی‌های بزرگ حواشی زیادی هم دارد. بهتر است در این مورد کارشناسان داوری نظر خود را بدهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.