کد خبر : 150952
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 - 17:33
-

مدیران عامل زمان بعدی پلی آف را مشخص می کنند

مدیران عامل زمان بعدی  پلی آف را مشخص می کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  زمان برگزاری مراحل بعدی پلی آف لیگ برتر فوتسال منوط به نظر مدیران عامل باشگاه‌های صعود کننده است. مرحله یک‌چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال طی روزهای ۲۶ و ۳۰ دی ماه و دوم بهمن ماه برگزار می‌شود و پس از آن ادامه بازی‌ها تعطیل شده و تمرینات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  زمان برگزاری مراحل بعدی پلی آف لیگ برتر فوتسال منوط به نظر مدیران عامل باشگاه‌های صعود کننده است.

مرحله یک‌چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال طی روزهای ۲۶ و ۳۰ دی ماه و دوم بهمن ماه برگزار می‌شود و پس از آن ادامه بازی‌ها تعطیل شده و تمرینات تیم ملی برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برگزار می‌شود. بر این اساس چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی پلی‌آف، باید منتظر اعلام زمان برگزاری این بازی‌ها باشند.

با توجه به تصمیم‌گیری قبلی زمان این بازی‌ها با مشورت مدیران چهار تیم صعود کننده مشخص خواهد شد. یک نظریه برگزاری فشرده بازی‌ها پس از پایان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در اواخر اسفند و نظریه دیگر برگزاری بازی‌ها با زمان کافی و پیگیری ادامه آن در فروردین ماه سال ۹۹ است.

قرار است در این زمینه تیم‌هایی که راهی مرحله نیمه نهایی شده تصمیم گیری کنند. شنیده می‌شود احتمالا مرحله نیمه نهایی در قبل از نوروز ۹۹ و بازی‌های فینال بعد از نوروز ۹۹ برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.