کد خبر : 150972
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 11:16
-

سرمربی تیم ملی به ساری می رود!

سرمربی تیم ملی به ساری می رود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم‌ملی فوتسال بازی تیم های فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف را از نزدیک نظاره می‌کند. رقابت‌های لیگ برتر وارد مرحله پلی آف شده و حساسیت بازی‌ها بسیار بالاست. این روزها کادرفنی تیم ملی آخرین نگاه‌های خود را نیز معطوف به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم‌ملی فوتسال بازی تیم های فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف را از نزدیک نظاره می‌کند.

رقابت‌های لیگ برتر وارد مرحله پلی آف شده و حساسیت بازی‌ها بسیار بالاست. این روزها کادرفنی تیم ملی آخرین نگاه‌های خود را نیز معطوف به بازی‌های لیگ کرده تا بازیکنی از فهرست تیم ملی بیرون نماند.

قرار است سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بازی روز دوشنبه تیم‌های شهروند ساری با ستارگان ورامین در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال را در ساری از نزدیک نظاره کند.

ناظم الشریعه در مورد بازی‌های دور رفت گفت: فاصله‌ها بسیار نزدیک بود و بازی‌های جذابی را دیدیم اما نکته تاسف بار حواشی زیاد و مشکلات داوری بود. به نظرم کمیته فوتسال و کمیته داوران باید توجه بیش‌تری به این مسائل کنند تا درگیری‌ها کم‌تر شده و داوری‌ها نیز بهتر شود. این حواشی به بازیکنان و باشگاه‌ها لطمه می‌زند و حیف است که شاهد این اتفاقات باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.