کد خبر : 151068
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1398 - 15:51
-

ناظم الشریعه: شانس مراکش برای بازی با تیم ملی زیاد است/ این تیم فوتسال قدرتمندی دارد

ناظم الشریعه: شانس مراکش برای بازی با تیم ملی زیاد است/ این تیم فوتسال قدرتمندی دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: کمیته فوتسال تلاش می‌کند تا قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا یک بازی دوستانه‌ای را برای تیم ملی هماهنگ کند تا بازیکنان با آمادگی بالایی راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند. این کمیته با ۲ کشور مراکش و مصر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: کمیته فوتسال تلاش می‌کند تا قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا یک بازی دوستانه‌ای را برای تیم ملی هماهنگ کند تا بازیکنان با آمادگی بالایی راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند. این کمیته با ۲ کشور مراکش و مصر صحبت‌هایی را انجام داده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه شانس کدام یک از این ۲ کشور برای بازی با ما بیشتر است بیان کرد: به اعتقاد من شانس مراکش بیشتر از مصر است. در دوره قبلی جام جهانی که در کلمبیا برگزار شد تیم ملی ما موفق شد در آن مسابقات با مراکش بازی کند. تیم ملی مراکش نشان داده که فوتسال قدرتمندی دارد و به اعتقاد من بازی با این تیم می‌تواند به ما تا قبل از آغاز جام ملت‌ها مفید باشد.

ناظم الشریعه درباره اینکه چه زمانی قرار است تیم ملی با مراکش بازی کند خاطر نشان کرد: اگر تیم ملی مراکش برای بازی با ما جواب مثبت بدهد، به احتمال بسیار زیاد دهه سوم بهمن ماه با این تیم بازی خواهیم کرد. تا آن زمان هم لژیونرها به اردوی تیم ملی اضافه شده اند و ما می‌توانیم با ترکیب اصلی برابر این تیم بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت مدیرفنی تیم ملی گفت: بعد از اینکه علی صانعی تصمیم گرفت از تیم ملی بزرگسالان کناره گیری کند، قرار شد تیم ملی بدون مدیرفنی در رقابت‌های قهرمانی آسیا حاضر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Aaaa سه شنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱:۰۱

آقای ناظم الشریعه تیم نیاز به تعداد زیادتری بازی دارد اینقدر در باد ۴ سال پیش نخواب