کد خبر : 151257
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 17:11
-

بازی با ستارگان با حضور تماشاگران برگزار می شود

بازی با ستارگان با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار سوم ۲ تیم فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین در چارچوب رقابت های پلی آف لیگ برتر قرار است فردا به میزبانی شهروند در سالن شهید سید رسول حسینی برگزار شود. در خبر‌ها آماده بود که این بازی قرار است بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اما یک منبع آگاه در باشگاه شهروند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار سوم ۲ تیم فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین در چارچوب رقابت های پلی آف لیگ برتر قرار است فردا به میزبانی شهروند در سالن شهید سید رسول حسینی برگزار شود. در خبر‌ها آماده بود که این بازی قرار است بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اما یک منبع آگاه در باشگاه شهروند ساری اعلام کرد: تا این لحظه هیچ نامه رسمی مبنی بر اینکه ما بازی فردا را بدون حضور تماشاگرانمان برگزار کنیم، به باشگاه شهروند نرسیده است. حتی در سایت فدراسیون فوتبال هم چنین نامه‌ای دیده نمی‌شود.

او درباره اینکه آیا باشگاه شهروند با این قضیه مخالفت خواهد کرد بیان داشت: صد در صد ما با این قضیه مخالف هستیم. ما می‌خواهیم بازی فردا را هر طور شده با حضور هوادارانمان برگزار کنیم. حاشیه‌هایی که در بازی دیشب به وجود آمد، فقط مختص ساری نیست بلکه ما در بازی رفت هم وقتی مقابل تیم ستارگان ورامین قرار گرفتیم آن‌ها هم به ما توهین کردند، حتی بهترین بازیکن ما (طا‌ها مرتضوی) را به بدترین شکل ممکن مصدوم کردند و اگر قرار باشد دیدار فردا بدون حضور تماشاگران برگزار شود باید زودتر به ما اعلام می‌کردند. همچنین قرار است آرش جابری رئیس موقت سازمان لیگ شخصاً این بازی را از نزدیک تماشا کند. جابری امروز به ساری آمده تا دیدار فردا ما با تیم ستارگان ورامین را از نزدیک ببیند.

گفتنی است بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال دیشب با دیدار ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین در سالن شهید سید رسول حسینی شهر ساری برگزار شد. در اواسط نیمه دوم این دیدار وقتی شهروندی‌ها با ۵ گل از تیم ستارگان ورامین پیش بود به یک باره کادر فنی ستارگان تصمیم گرفت که بازیکنانش را از زمین مسابقه خارج کند. گویا آن‌ها به خاطر عملکرد ضعیف داور و همچنین حاشیه‌های زیادی که برای این تیم به وجود امده بود تصمیم گرفتند که دیگر به بازی ادامه ندهند. حتی بازیکنان ستارگان به رختکن رفته و دیگر حاضر نشدند برای ادامه مسابقه به زمین بیایند. به هر حال باید منتظر ماند و دید که مسئولان تیم ستارگان ورامین فردا راضی خواهند شد که رد برابر شهروند بازی کنند یا خیر؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.