کد خبر : 151149
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 8:54
-

عسگری: شرایط داوری باعث شکست در دیدار رفت شد

عسگری: شرایط داوری باعث شکست در دیدار رفت شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علیرضا عسگری، بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از پیروزی ۸ بر ۴ تیمش در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور در مصاف با ملی حفاری اهواز اظهار داشت: خدا را شکر که بازی را بردیم. علی‌رغم بازی خوبی که در دیدار رفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علیرضا عسگری، بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از پیروزی ۸ بر ۴ تیمش در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور در مصاف با ملی حفاری اهواز اظهار داشت: خدا را شکر که بازی را بردیم. علی‌رغم بازی خوبی که در دیدار رفت انجام دادیم، حقمان را نگرفتیم و شرایط داوری باعث شد در آن بازی شکست بخوریم.

وی در مورد به ثمر رساندن ۴ گل در این دیدار گفت: خدا را شکر که این بازی را بردیم. گلزنی من اصلاً مهم نیست. امیدوارم در بازی بعدی نیز به پیروزی رسیده و راهی مرحله بعدی شویم.

عسگری در رابطه با تلاش بازیکنان ملی حفاری برای جبران گل‌های خورده در این دیدار خاطرنشان کرد: من به مجموعه حفاری تبریک می‌گویم که واقعاً مردانه بازی کردند و تا لحظه آخر جنگیدند.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در رابطه با دیدار سوم مقابل ملی حفاری گفت: یک روز استراحت کرده و برای بازی سوم آماده می‌شویم. هر بازی شرایط خاص خود را دارد. ما در بازی آتی مهدی جاوید را نیز در کنارمان خواهیم داشت. ان‌شاءالله بتوانیم با سربلندی این دیدار را پشت سر بگذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.