کد خبر : 151176
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 9:16
-

قلی پور: خوشحال هستم که تیم شهرم پیروز شده است/ قول می‌دهم که بازی روز چهارشنبه خیلی متفاوت‌تر باشد

قلی پور: خوشحال هستم که تیم شهرم پیروز شده است/ قول می‌دهم که بازی روز چهارشنبه خیلی متفاوت‌تر  باشد

رشید قلی پور، بازیکن تبریزی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز پس از شکست ۸ بر ۴ تیمش در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور در مصاف با مس سونگون اظهار داشت: طبیعی بود که در این بازی شکست بخوریم چرا که ۲۶ ساعت در راه بودیم و با توجه به

رشید قلی پور، بازیکن تبریزی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز پس از شکست ۸ بر ۴ تیمش در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور در مصاف با مس سونگون اظهار داشت: طبیعی بود که در این بازی شکست بخوریم چرا که ۲۶ ساعت در راه بودیم و با توجه به لغو پروازها به دلیل شرایط جوی، از اهواز تا تبریز با اتوبوس سفر کردیم.

وی در رابطه با اینکه از شکست تیمش ناراحت است یا پیروزی تیم شهرش، گفت: به خاطر شکست تیمم ناراحتم. درست است که تبریزی هستم اما هیچ‌وقت برای مس بازی نکردم و شاید اگر تیم حریف دبیری بود، شرایط فرق می‌کرد. خوشحال هستم که تیم شهرم پیروز شده اما با توجه به شرایط، شکستمان طبیعی بود و این موضوع نمی‌تواند ذهنمان را زیاد درگیر کند. این بازی تمام شد و برای بازی روز چهارشنبه آماده می‌شویم.

قلی پور در رابطه با واکنش‌هایی که به عنوان دروازه‌بان تیم ملی حفاری از خود نشان داد، گفت: با توجه به شرایط بازی در برخی دقایق و برگشت توپ درون دروازه قرار گرفتم و متأسفانه یک گل هم دریافت کردم. اتفاقی است که رخ‌داده اما تلاش ما برای این است که در دیدار سوم بازی خوبی انجام دهیم.

بازیکن تیم ملی حفاری اهواز با اشاره به حمایت هواداران مس از این تیم خاطرنشان کرد: تماشاگران در این بازی فوق‌العاده بودند. به یاد ندارم که سالن پورشریفی در این حد پر شده باشد. برای تیم خودمان خوشحال هستم که این‌قدر خوب بوده که این همه تماشاگر را به سالن آورده بود.

وی افزود: مس سونگون هم تیم خوبی است و بازی از نظر فنی خوب بود. بازی کردن در این زمین سخت است و بچه‌های ما خیلی به بازی کردن در پارکت عادت ندارند اما امیدوارم این بازی درس عبرتی برای تیممان باشد تا خودمان را برای بازی روز چهارشنبه آماده کنیم.

قلی پور در پایان گفت: امیدوارم در بازی سوم نتیجه خوبی بگیریم. فعلاً همه چیز برابر است ما نیز تسلیم نمی‌شویم. قول می‌دهم که بازی روز چهارشنبه خیلی متفاوت‌تر از بازی امروز باشد و حتی اگر ببازیم، بازنده سربلند خواهیم بود و نتیجه این دیدار تکرار نمی‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/ز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.