کد خبر : 151146
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 9:05
-

ناظم‌الشریعه : خیلی تلاش کردیم محرومیت عروجی زیاد نباشد / ۲۶ بازیکن را برای آسیا ثبت نام کرده‌ایم

ناظم‌الشریعه : خیلی تلاش کردیم محرومیت عروجی زیاد نباشد / ۲۶ بازیکن را برای آسیا ثبت نام کرده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سید محمد ناظم‌الشریعه  در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: لیگ ما در حال حاضر درمرحله پلی‌آف است و شرایط سخت. در این وضعیت ما نگران سلامت بازیکنان تیم ملی هستیم. ضمن اینکه این بازیکنان قبل از ملحق شدن به اردوی تیم ملی باید از نظر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سید محمد ناظم‌الشریعه  در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: لیگ ما در حال حاضر درمرحله پلی‌آف است و شرایط سخت. در این وضعیت ما نگران سلامت بازیکنان تیم ملی هستیم. ضمن اینکه این بازیکنان قبل از ملحق شدن به اردوی تیم ملی باید از نظر روحی و روانی هم وضعیت خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: با مسئولان فدارسیون فوتبال جلسه‌ای داشتم و حتی ستادی به عنوان ستاد مسائل تیم ملی فوتسال قبل از مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۰ تشکیل شد. ما می‌دانیم که فدراسیون در شرایط مالی سختی است، اما کمترین توقع ما پرداخت پاداش معوقه بازیکنان تیم ملی است. مهم نیست این مطالبات چقدر است، اما پرداخت آن احترام گذاشتن به بازیکنان است و مسئله بازیکنان هم مسئله احترام است. الان مهمترین برنامه و مسابقه پیش روی فدراسیون فوتبال جام ملت‌های آسیا فوتسال است که باید به آن توجه ویژه شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد اینکه آیا با شروع اردوی تیم ملی فوتسال که از ۸ بهمن سال جاری است، بازیکنان لژیرونر هم به تیم اضافه می‌شوند، گفت: از همین اردو بازیکنان لژیونر که در فهرست تیم ملی هستند در اردو حضور پیدا می‌کنند.

ناظم‌الشریعه در واکنش به انتقاد برخی کارشناسان در مورد عملکرد خط دفاعی تیم ملی فوتسال، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما بازیکنان بزرگی هستند و کار‌های بزرگی انجام می‌دهند. برخی‌ها گفته‌اند که تیم ملی در چند سال گذشته در خط دفاع ضعف داشته است در حالی که ما از ابتدای سال ۲۰۱۷ که مقابل کرواسی شکست خوردیم تا چند ماه پیش که به روسیه باختیم، ۳۱ بازی بدون شکست را داشتیم. حالا چطور خط دفاع ما ضعف دارد؟ در همین دو بازی آخر تدارکاتی اگر زیاد گل خوردیم به خاطر این بوده که تمرین نداشتیم، مسلما اگر تمرین کنیم شرایط فرق می‌کند.

وی درباره مثبت اعلام شدن تست دوپینگ ابوالقاسم عروجی و محرومیت ۴ ساله این بازیکن، عنوان کرد: عروجی یکی از بازیکنان مهم و زحمت‌کش ما بود. همه می‌دانیم که این مسئله اصلا عمدی نبوده به خاطر همین من با کمک دوستانم والبته فدراسیون فوتبال خیلی تلاش کردیم محرومیت او زیاد نباشد، اما نشد. همه می‌دانیم دوپینگ عروجی سهوی بوده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد بازیکن جدیدی به اردوی تیم ملی اضافه شود، گفت: ما ۲۶ بازیکن را برای جام ملت‌های آسیا ثبت نام کرده‌ایم که از میان آنها فهرست نهایی تیم ملی را اعلام می‌کنیم.

مصاحبه:محسن فروغی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.