کد خبر : 151318
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 11:32
-

شما آینده تیم ملی فوتسال بزرگسالان را تامین می کنید

شما آینده تیم ملی فوتسال بزرگسالان را تامین می کنید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال زیر ۲۰ سال دختران امروز عازم تاجیکستان می شود تا در تورنمنت فوتسال زیر ۲۰ سال کافا حضور یابد. آخرین اردوی تدارکاتی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال دختران روز در مرکز ملی فوتبال به پایان رسید تا شاگردان اردلان امروز عازم تاجیکستان شوند و در تورنمنت کافا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال زیر ۲۰ سال دختران امروز عازم تاجیکستان می شود تا در تورنمنت فوتسال زیر ۲۰ سال کافا حضور یابد.

آخرین اردوی تدارکاتی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال دختران روز در مرکز ملی فوتبال به پایان رسید تا شاگردان اردلان امروز عازم تاجیکستان شوند و در تورنمنت کافا تاجیکستان به رقابت با حریفان آسیایی خود بپردازند.

دکتر لیلا صوفی زاده، رئیس کمیته بانوان با حضور در جمع فوتسالیست ها گفت: شما آینده تیم ملی فوتسال بزرگسالان را تامین می کنید. اینکه شما به عنوان برترین ها به اردوی تیم فوتسال دعوت شده اید یکی از بهترین فرصت هایی است که در زندگی نصیبتان شده و امیدوارم بهتره بهره را از این فرصت ببرید.

نایب رئیس بانوان گفت: از شما می خواهم تلاش خود را بکار گیرد تا در اولین تورنمنت کافا بهترین عنوان را به دست آورید. فدراسیون فوتبال در کنار کمیته بانوان از هیچ تلاشی برای حضور شما در مسابقات و برگزاری اردوهای آماده سازی دریغ نکرده و امیدوارم عملکرد خوبی را در اولین حضورتان ثبت کنید.

بانوان ایران در این رقابت ها با تیم های ملی فوتسال جوانان ازبکستان ، ترکمنستان ، افغانستان، ترکمنستان و تاجیکستان دیدار می کنند. بازی ها به صورت دوره ای در یک گروه ۶ تیمی برگزار می شود و تیم ایران در اولین مسابقه برابر میزبان (تاجیکستان) قرار می گیرد.

جمعه ۴ بهمن

ایران – تاجیکستان

شنبه ۵ بهمن

ایران – افغانستان

یکشنبه ۶ بهمن

ترکمنستان – ایران

سه شنبه ۸ بهمن

ازبکستان – ایران

چهارشنبه ۹  بهمن

ایران – قرقیزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.