کد خبر : 151389
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 11:00
-

افضل:زور حفاری از نظر فنی به ما نمی رسید/اخراج هر دو بازیکن درست بود

افضل:زور حفاری از نظر فنی به ما نمی رسید/اخراج هر دو بازیکن درست بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل سرمربی مس سونگون گفت: اگر در بازی با تیم حفاری مردم همراه و یار ششم ما نبودند، قطعاً به مشکل بر می‌خوردیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی و مراحل آتی که بازی‌ها سخت‌تر و حریفان بهتر تر می‌شوند، از ما حمایت کنند تا بتوانیم برای سومین دوره متوالی قهرمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل سرمربی مس سونگون گفت: اگر در بازی با تیم حفاری مردم همراه و یار ششم ما نبودند، قطعاً به مشکل بر می‌خوردیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی و مراحل آتی که بازی‌ها سخت‌تر و حریفان بهتر تر می‌شوند، از ما حمایت کنند تا بتوانیم برای سومین دوره متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شده و جواب زحمات هواداران، باشگاه مس سونگون و مدیرعامل باشگاه را بدهیم

افضل ادامه داد:با توجه به اینکه زور حریف از نظر فنی به تیم ما نمی‌رسید، به بازیکنانمان گفته بودیم که آن‌ها به دنبال چنین کاری هستند. در این رابطه به بچه‌ها تذکر داده بودیم.

سرمربی مس اذعان داشت:اعتقاد دارم که اخراج هر دو بازیکن درست بود. در این میان ما ضرر کردیم چون ملی حفاری چیزی را از دست نمی‌داد چرا که برد برای آن‌ها مهم بود اما باخت مقابل تیمی که می‌گفتند قهرمان آسیا است هم تفاوتی برای آن‌ها نداشت.

افضل در پایان گفت: فشار روی تیم ما خیلی زیاد بود. علی‌رغم اینکه در بیرون از زمین هم جو را خراب کرده بودند تا با این روش مقابل ما نتیجه بگیرند، توانستیم نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.