کد خبر : 151409
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 17:16
-

مرتضایی: تصمیمات داور زحمات ما را بر باد داد

مرتضایی: تصمیمات داور زحمات ما را بر باد داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی پس از شکست فرش‌آرا مقابل سن‌ایچ ساوه در مرحله سوم پلی‌آف لیگ برتر فوتسال در سالن شهیدبهشتی مشهد، اظهار کرد: چند بار فرصت داشتیم تا در این دیدار حساس به پیروزی برسیم. در وقت اضافه دو پنالتی از نقطه دوم داشتیم که از دست دادیم. روی صحنه گل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی پس از شکست فرش‌آرا مقابل سن‌ایچ ساوه در مرحله سوم پلی‌آف لیگ برتر فوتسال در سالن شهیدبهشتی مشهد، اظهار کرد: چند بار فرصت داشتیم تا در این دیدار حساس به پیروزی برسیم. در وقت اضافه دو پنالتی از نقطه دوم داشتیم که از دست دادیم. روی صحنه گل دوم سن‌ایچ، به گمانم بازی به اتمام رسیده بود. امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد؛ چراکه ۱۰ ماه تلاش فرش‌آرا با این تصمیم نابود شد.

وی افزود: در فیلمی که پس از بازی مشاهده کردم، بیش از یک ثانیه از اتمام بازی گذشته بود که توپ بازیکن سن‌ایچ وارد دروازه شد. این چیزی از ارزش تیمم و تلاش شاگردانم کم نمی‌کند. آنها ۱۰ ماه برای هدفی بزرگ تلاش کردند. شایستگی بازیکنانم کاملا مشهود بود. به بازیکنانم و هواداران خسته نباشید می‌گویم. به تیم سن‌ایچ نیز تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

سرمربی فرش‌آرا مشهد در خصوص ناکامی قدرت بهادری در به ثمر رساندن دو ضربه پنالتی در وقت اضافه، عنوان کرد: به هیچ عنوان بهادری در شکست فرش‌آرا مقصر نیست. قدرت بهادری‌ بارها در لیگ به تیمش در مشهد کمک کرد و حتی پنالتی از روی نقطه دوم را به گل تبدیل کرد. اتفاقاتی که در انتهای وقت قانونی رخ داد، در عملکرد بازیکنانم در ضربات پنالتی تاثیر گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.