کد خبر : 151501
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 - 19:22
-

عضو جدید هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مشخص شد

عضو جدید هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفدهم آبان سال جاری مجمع عمومی سازمان لیگ فوتسال برگزار شد و در رای گیری صورت گرفته حسین باجیوند، رئیس هیات فوتبال قزوین و علیرضا جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی پسند به عنوان دو عضو جدید سازمان لیگ فوتسال انتخاب شدند. در این میان با توجه به حضو آرش جابری،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفدهم آبان سال جاری مجمع عمومی سازمان لیگ فوتسال برگزار شد و در رای گیری صورت گرفته حسین باجیوند، رئیس هیات فوتبال قزوین و علیرضا جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی پسند به عنوان دو عضو جدید سازمان لیگ فوتسال انتخاب شدند. در این میان با توجه به حضو آرش جابری، دبیر سازمان لیگ در هیات رئیسه، تنها تکلیف دو عضو انتصابی مشخص نبود.

در حالی که اهالی فوتسال منتظر اعلام اسامی این دو نفر از سوی مهدی تاج بودند او به دلیل بیماری از ریاست فدراسیون فوتبال کنار کشید تا حیدر بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون مشغول شود. او چندی پیش محمدرضا غفاری، عضو پیشین هیات رئیسه سازمان لیگ را در پستی جدید و احتمالا تشریفاتی به عنوان نایب رئیس سازمان لیگ فوتسال انتخاب کرد تا عملا او عضو انتصابی هیات رئیسه نباشد اما نفر چهارم هیات رئیسه سازمان لیگ، کریم بهرامی، رئیس هیات فوتبال قم است که چندی پیش حکم خود را برای این مسئولیت از حیدر بهاروند دریافت کرده است.

با این حساب تنها تکلیف نفر پنجم هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مشخص نشده که به احتمال زیاد یکی از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال خواهد بود که به زودی توسط بهاروند مشخص و معرفی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.