کد خبر : 151495
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 - 16:29
-

ناصری : ناتمام ماندن دو بازی پلی اف فوتسال فاجعه است/نداشتن امنیت جانی برای ورزش خوب نیست

ناصری : ناتمام ماندن دو بازی پلی اف فوتسال فاجعه است/نداشتن امنیت جانی برای ورزش خوب نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا ناصری در مورد حواشی و اتفاقاتی که در مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال به خصوص بازی شهروند ساری و ستارگان ورامین روی داد، اظهار داشت: درگیری‌ و حواشی غیرطبیعی شده و باید مسئولان مربوطه چاره ای کنند. در صورت عدم چاره مطمئن باشید در آینده حوادث و اتفاقاتی بدتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا ناصری در مورد حواشی و اتفاقاتی که در مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال به خصوص بازی شهروند ساری و ستارگان ورامین روی داد، اظهار داشت: درگیری‌ و حواشی غیرطبیعی شده و باید مسئولان مربوطه چاره ای کنند. در صورت عدم چاره مطمئن باشید در آینده حوادث و اتفاقاتی بدتر از این روی می‌دهد.

وی افزود: همیشه فوتسال در ساری رنگ و بوی خاصی دارد و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد. البته سالن محل بازی‌های شهروند غیراستاندارد است و همین موضوع یکی از علت‌های حواشی در بازی‌های این تیم است. منظورم این است که تماشاگران با بازیکنان فاصله‌ای  چندانی ندارند و مسئولان مربوطه باید فکری به حال این موضوع کنند.

بازیکن  سابق تیم ملی اضافه کرد:‌ وقتی دو بازی از مرحله برگشت پلی اف لیگ برتر فوتسال ناتمام می‌ماند این یک فاجعه است. این موضوع نشان دهنده مدیریت ضعیف در فوتسال است چرا باید این همه حواشی وجود داشته باشد؟ همه می‌گویند بازیکن مقصر و خطاکار است اما به نظرم همه چیز به بازیکن ختم نمی شود. چرا نمی‌‌‌گوییم مدیریت ضعیف است یا زیر ساخت مناسب نداریم؟

ناصری افزود:  AFC تمام این برخوردها و اتفاقاتی که در مسابقات ما رخ  می‌دهد را زیر نظر دارد و این اتفاقات حواشی برای شرایط میزبانی ما خوب نیست. فقط ادعای حرفه‌ای شدن داریم اما تا حرفه‌ای شدن خیلی فاصله داریم. باید اول مدیریت و زیرساخت‌های فوتسال را آماده کنیم بعد از بازیکنان توقع داشته باشیم. نمی‌دانم چرا کمیته انضباطی ورود نمی‌کند و جلوی این مسائل را نمی‌گیرد؟ این حرف خوبی نیست که مربیان تیم‌ها در مسابقات خود اعلام می‌کنند امنیت جانی در مسابقات نداریم. اگر این حرف صحت داشته باشد این یک فاجعه برای ورزش است. امیدوارم هر چه زودتر مسئولین مربوطه به موضوع حواشی و اتفاقات فوتسال ورود کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.