کد خبر : 151531
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1398 - 10:29
-

اسماعیل‌پور :فکر می‌کنم به جام ملت‌ها برسم / از ویروس کرونا در چین اطلاعی ندارم

اسماعیل‌پور :فکر می‌کنم به جام ملت‌ها برسم / از ویروس کرونا در چین اطلاعی ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، احمد اسماعیل‌پور یکی از لژیونر‌های فوتسال ایران است که در لیگ چین و در تیم شنزن بازی می‌کند. بالا گرفتن تب ویروس کرونا در چین و اتفاقاتی که این ویروس به دنبال داشته است باعث شد تا جویای حال این ملی پوش فوتسال کشورمان شویم. اسماعیل‌پور در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، احمد اسماعیل‌پور یکی از لژیونر‌های فوتسال ایران است که در لیگ چین و در تیم شنزن بازی می‌کند. بالا گرفتن تب ویروس کرونا در چین و اتفاقاتی که این ویروس به دنبال داشته است باعث شد تا جویای حال این ملی پوش فوتسال کشورمان شویم.

اسماعیل‌پور در این خصوص گفت: من حدود ۳۰، ۴۰ روز پیش بود که به ایران برگشتم و از ویروس کرونا در چین اطلاعی ندارم.

ملی‌پوش فوتسال ایران تاکید کرد: لیگ فوتسال چین به خاطر جام ملت‌ها در هفته هشتم تعطیل شد. تیم ما هم که صدرنشین است و من هم هفت گل زده‌ام.

وی درباره وضعیت مصدومیتش هم یادآور شد: بعد از مصدومیت در چین دو بازی دیگر انجام دادم، ولی در ایران ادامه درمانم را انجام می‌دهم. شرایطم خوشبختانه بهتر است.

اسماعیل‌پور در پاسخ به این سؤال که آیا به جام ملت‌های آسیا می‌رسید؟ گفت: از هفته آینده در اردوی تیم ملی شرکت می‌کنم تا ببینم شرایط چطور است. حقیقتا هنوز میزان مصدومیتم را تست نکرده ام، ولی فکر می‌کنم به جام ملت‌ها برسم. بستگی به این دارد که در یکی دو هفته آینده چه اتفاقی می‌افتد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.