کد خبر : 151721
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 بهمن 1398 - 20:23
-

تقسیم بندی تمرینات تیم ملی به ۴ مرحله

تقسیم بندی تمرینات تیم ملی به ۴ مرحله

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از پایان تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: اصلی ترین تمرینات ما تا قبل از آغاز مسابقات جام ملت های آسیا از امروز به طور رسمی آغاز شد. بعد از آن که بازیکنان روز گذشته در تست های پزشکی شرکت کردند،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از پایان تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: اصلی ترین تمرینات ما تا قبل از آغاز مسابقات جام ملت های آسیا از امروز به طور رسمی آغاز شد. بعد از آن که بازیکنان روز گذشته در تست های پزشکی شرکت کردند، امروز در اردو حاضر شده و بیشتر تمرینات هوازی را برگزار کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: اردوی تیم ملی قرار است در ۴ مرحله و به مدت ۲۰ روز برگزار شود. در مرحله اول کارهای ریکاوری و آمادگی جسمانی را انجام می دهیم. در مرحله دوم تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را برگزار می کنیم. مرحله سوم مربوط به بازی دوستانه است و مرحله چهارم و آخر هم به برطرف کردن مشکلات و پوشش نقاط ضعف در تیم مربوط می شود.

او افزود: پس از پایان تمرینات قرار است ۴ اسفند ماه به ترکمنستان برویم تا در مهمترین تورنمت ۲ سال اخیر فوتسال کشورمان که همان جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی هم است شرکت کنیم. امیدوارم که در پایان بتوانیم به مانند دوره های گذشته مقام قهرمانی مسابقات جام ملت های آسیا را به دست آورده تا به عنوان اولین تیم به رقابت های جام جهانی لیتوانی صعود کنیم.

گفتنی است مسابقات جام ملت های آسیا از ۷ تا ۱۸ اسفند ماه به میزبانی ترکمنستان در شهر عشق آباد برگزار می شود و ۵ تیم اول این مسابقات جواز حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۰ که قرار است شهریور ماه در کشور لیتوانی برگزار شود را کسب می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.