کد خبر : 152797
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398 - 10:14
-

یاری: چاره‌ای جز تعطیلی اردوی تیم ملی نداشتیم/ تورنمنت روسیه پابرجاست

یاری: چاره‌ای جز تعطیلی اردوی تیم ملی نداشتیم/ تورنمنت روسیه پابرجاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با توجه به تمام جریانات رخ داده، ما حدود ۳ ماه برنامه ریزی دقیق داشتیم تا بتوانیم از آن نهایت استفاده را ببریم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایطی که کشور و جهان با آن مواجه است با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با توجه به تمام جریانات رخ داده، ما حدود ۳ ماه برنامه ریزی دقیق داشتیم تا بتوانیم از آن نهایت استفاده را ببریم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایطی که کشور و جهان با آن مواجه است با مشکل مواجه شده‌ایم.

وی ادامه داد: سلامت بازیکنان برای ما مهمتر است. همانطور که می‌دانید یک بازیکن ۲۳ ساله در قم به دلیل ابتلاء به این بیماری جان خود را از دست داد. بازیکنان ملی برای ما مهم هستند و سلامت آنها حائز اهمیت می‌باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه تاکید کرد: اردوهای ملی به طور کامل تعطیل می‌باشد و چاره‌ای جز این نداریم. جان بازیکنان حتی از مسابقات قهرمانی آسیا، برای ما مهمتر است. امیدوارم که این بازی‌ها به تعویق بیافتد. همانطور که می‌دانید برگزاری المپیک نیز مشخص نمی‌باشد. تمام بازی‌های دوستانه ما کنسل شده است و به طبع آن اردوها نیز کنسل شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تورنمنت روسیه که قرار است سال آینده برگزار شود هنوز پاربرجاست است یا خیر، گفت: اتفاقاً در چند روز گذشته تاریخ دقیق این مسابقات را به ما اعلام کردند و از ما خواستند بازیکنان را معرفی کنیم. ۱۸ اردیبهشت بازی نخست ما مقابل پرتغال است. نوزدهم نیز با روسیه بازی خواهیم داشت. بیستم روز استراحت تیم‌ها می‌باشد و در روز پایانی مسابقات یعنی ۲۱ اردیبهشت ماه مقابل سوئد بازی خواهیم داشتیم. از ما برنامه خواسته‌اند و تا این لحظه خبری از لغو تورنمنت روسیه نیست.

شهناز یاری در پایان گفت: باید دید پس از تعطیلات نوروز چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا این ویروس ریشه کن خواهد شد یا خیر. این قضیه اراده ملی می‌خواهد. مردم و مسئولان باید کمک کنند تا این قضیه ریشه کن شود. از مردم می‌خواهم تا بهداشت فردی خود را رعایت کنند و مسئولان نیز باید به فکر سلامت مردم باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.