کد خبر : 152921
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 11:31
-

تعویق جام جهانی فوتسال قوت گرفت

تعویق جام جهانی فوتسال قوت گرفت

با توجه به احتمال موافقت فیفا با در خواست تیم‌های آسیایی برای تعویق بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال، احتمال تعویق بازی‌های جام جهانی فوتسال هم قوت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حالا کرونا از مرزهای چین خارج شده و جدا از قاره آسیا در قاره‌های آمریکا و اروپا نیز مواردی از این بیماری در چندین کشور رویت شده است.

چندی پیش با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که قرار بود اسفندماه در ترکمنستان برگزار شود به تعویق افتاد. هنوز زمان و مکان جدید این بازی‌ها مشخص نشده اما گمانه‌زنی‌ها حاکی از احتمال برگزاری آن در خردادماه سال ۹۹ است یعنی کم‌تر از ۲ ماه مانده به جام جهانی ۲۰۲۰ که قرار است در لیتوانی برگزار شود. در این شرایط برخی‌ها پیشنهاد تعویق بازی‌های جام جهانی را به فیفا داده‌اند. اتفاقی که چندان هم دور از امکان نیست.

فیفا این فرصت را دارد تا اواخر ماه آذر بازی‌های جام جهانی را در سال ۲۰۲۰ برگزار کند که چنان چه بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا در خردادماه برگزار شود این فاصله منطقی‌تر خواهد بود. به هر صورت این روزها درخواست تعویق بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال و برگزاری آن در آبان ماه سال ۹۹ هم مطرح شده که احتمالا مورد موافقت فیفا قرار می‌گیرد و در این راستا احتمال تاخیر در شروع مسابقات جام جهانی فوتسال هم هست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.