کد خبر : 152959
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 - 12:58
-

زمان برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا مشخص شد

زمان برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا مشخص شد

گفته می‌شود رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا در خردادماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا که قرار بود اوایل اسفند ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو و به زمان دیگری موکول شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که این رقابت ها قرار است بعد از ایام ماه مبارک رمضان یعنی اوایل خرداد ماه سال آینده برگزار شود.

همچنین شنیده می‌شود کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ دقیق برگزاری مسابقات فوتسال جام ملت‌ها را مشخص کرده به طوری که این رقابت‌ها قرار است ۱۰ خرداد ماه بلافاصله بعد از پایان ایام ماه مبارک رمضان در همان کشور ترکمنستان برگزار شود. هر چند این خبر هنوز از سوی مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که طی روز‌های آینده مسئولان AFC این خبر را به طور رسمی در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار خواهند داد.

یک منبع آگاه در کمیته فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت به این نتیجه رسید که مسابقات فوتسال جام ملت‌های را ۱۰ خرداد ماه بلافاصله بعد از پایان ایام ماه مبارک رمضان برگزار کند تا کشور‌های مسلمانی که می‌خواهند در این رقابت‌ها حضور یابند با مشکل رو به رو نشوند. همچنین قرار شد میزبان بازی‌ها هم تغییر نکند. همه این موارد بستگی به آن دارد که ترکمنستانی‌ها حاضر باشند میزبانی بازی‌ها را قبول کنند. اگر این کشور بخواهد از میزبانی مسابقات صرف نظر کند در آن صورت مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا باید به فکر کشور جدیدی باشند.

او درباره اینکه آیا کشور ما شانسی برای گرفتن میزبانی مسابقات جام ملت‌ها خواهد داشت گفت: خیر با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور ما AFC قصد دارد این مسابقات را در کشوری برگزار کند که کمتر در معرض شیوع ویروس کرونا قرار دارد. با توجه به آن که کشور ترکمنستان تا الان هیچ نوع علائمی راجع به ویروس کرونا در این کشور دیده نشده، به احتمال بسیار زیاد بازی‌های جام ملت‌ها در همان کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است. همچنین ۵ تیم اول این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۰ را کسب خواهند کرد. مسابقات فوتسال جام جهانی قرار است از ۲۲ شهریور ماه تا ۱۳ مهر ماه به میزبانی کشور لیتوانی برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.