کد خبر : 152992
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 - 11:24
-

توسلی: تمرینات را در منزل ادامه می‌دهیم/ سلامتی بازیکنان مهمتر است

توسلی: تمرینات را در منزل ادامه می‌دهیم/ سلامتی بازیکنان مهمتر است

ملی‌پوش فوتسال بانوان پس از تعطیلی اردوهای تیم ملی گفت: ملی‌پوشان با گرفتن برنامه از کادر فنی در منزل تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد و در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، اردوهای ملی متوقف شده و بازیکنان در منزل تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

فرزانه توسلی درباره شرایط و وضعیت تمرین‌هایش گفت: واقعیت این است از چند وقت پیش که اوضاع کمی بهتر بود، تمرینات بدنسازی را انجام می‌دادم اما امروز گاهی‌اوقات با رعایت نکات بهداشتی در پارک، تمرینات هوازی را انجام می‌دهم. با توجه به تعطیلی اردوهای تیم ملی که معلوم نیست این شرایط و روند تا چه زمان ادامه‌دار باشد، برای ملی‌پوشان یکسری تمرینات در نظر گرفته شده است تا بتوانند در منزل انجام دهند و حداقل شرایط آمادگی بدنی خود را در وضعیت نرمال قرار دهیم.

ملی‌پوش فوتسال بانوان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمرین ملی‌پوشان در منزل تصمیم خوبی است، چرا که شرایط با قبل بسیار متفاوت‌تر است و سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهمتر است. با توجه به امکانات موجود که همه از آن مطلع هستید، فراهم کردن شرایط ایزوله برای برگزاری اردوهای ملی بسیار سخت است.

توسلی در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت پیش‌آمده، تیم ملی کار سخت‌تری را برای مسابقات قهرمانی آسیا در پیش دارد، نظر شما چیست؟ گفت: قطعاً شرایط با گذشته بسیار متفاوت است و زمان زیادی را بنا به دلایلی از دست دادیم. پس از بهبود اوضاع، استارت تمرینات تیم ملی زیر نظر کادر فنی به تازگی آغاز شده بود که مجدداً یکبار دیگر به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد البته این را باید در نظر بگیریم که این شرایط برای تمامی رقبای ما در رقابت‌های آسیایی به وجود می‌آید و حتی احتمال تعویق مسابقات نیز وجود دارد؛ در چنین شرایطی، فرصت آماده‌سازی تیم ملی هم فراهم خواهد شد.

وی در ادامه تأکید کرد: شرایط تیم ملی بسیار حساس است چرا که ما علاوه بر زمان از دست رفته، متأسفانه چند بازیکن ارزشمند را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده‌ایم که امیدوارم هر چه سریع‌تر بهبودی کامل خود را به دست آورند. از همه این موارد مهمتر، شرایط حاکم در جامعه است که باید همه کمک کنیم تا از این بحران خارج شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.