کد خبر : 153132
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 - 13:55
-

بی‌غم: از ابتدا مخالف برگزاری پلی‌اف بودم/ سازمان لیگ و مربیان باید با تیم ملی همکاری کنند

بی‌غم: از ابتدا مخالف برگزاری پلی‌اف بودم/ سازمان لیگ و مربیان باید با تیم ملی همکاری کنند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت:‌ از همان ابتدایی که سازمان لیگ تصمیم گرفت مرحله پلی‌اف در لیگ برتر برگزار شود مخالف بودم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند و برگزاری لیگ سال ۹۸ اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و سلامتی بازیکنان و کادر فنی تمرینات را تعطیل کردیم و با توجه به همین وضعیت برگزاری بازی فینال به تأخیر افتاد.در حال حاضر بازیکنان هم از تمرینات دور هستند.

وی افزود: لیگ برتر در سال ۹۸ با هزاران فراز و نشیبی که داشت به ایستگاه پایانی خود رسیده. سال ۹۶ زمانی که اعلام کردند فصل آینده در لیگ برتر مرحله پلی‌آف برگزار خواهد شد به صراحت گفتم این سبک برگزاری‌ها و اینگونه تصمیمات عجولانه، مناسب لیگ ایران نیست.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان گفت: همه می‌دانند اکثر تیم‌های لیگ برتری مشکلات سخت‌افزاری به خصوص مالی دارند و این مشکلات همچنان در لیگ برتر وجود دارد. در اکثر مسابقات لیگ همگان شاهد بی‌احترامی برخی هواداران نسبت به همدیگر هستیم و اکثر سالن‌های ما کیفیت مناسبی برای برگزاری لیگ ندارند.

وی تصریح کرد: سال آینده برای فوتسال کشور بسیار مهم است و شاهد چند اتفاق بزرگ در فوتسال خواهیم بود. همه مربیان و همچنین سازمان لیگ باید با تیم ملی همکاری کنیم و همگان با همدلی به دنبال موفقیت این تیم باشیم.

بی‌غم همچنین در مورد انتخاب بعضی از فوتسالی‌ها در جمع نامزدهای بهترین های جهان گفت: خبر خوبی برای فوتسال ما بود. طی روزهای گذشته همگان شاهد حضور تعدادی از فوتسالی‌ها در جمع بهترین‌های جهان بودیم. در بخش آقایان،‌بانوان، داوران و مربیان شاهد این موضوع بودیم که در هیچ رشته دیگری اتفاق نخواهد افتاد.این موضوع نشان می‌دهد که فوتسال ایران هنوز هم حر‌ف‌های زیادی برای گفتن در سطح جهان دارد و از لحاظ استعداد ایران کشور غنی است.

این مربی خاطرنشان کرد: امیدوارم با رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن زنجیره انتقال کرونا قطع شود و پیشاپیش برای مردم عزیز ایران سال خوبی را آرزو می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.