کد خبر : 153130
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 - 13:52
-

شیربیگی:اهداف بزرگی دارم/کار سختی در آسیا خواهیم داشت

شیربیگی:اهداف بزرگی دارم/کار سختی در آسیا خواهیم داشت

نامزد بهترین بازیکن فوتسال جهان گفت: از زمانی که فوتسال را آغاز کردم، اهداف بزرگی داشتم که یکی از آنها قرار گرفتن جزو ۱۰ بازیکن برتر جهان بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«سارا شیربیگی» اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، فکر می‌کردم نامم جزو ۱۰ گزینه برتر باشد و رقیبانم بویژه بازیکنان اروپایی همه خوب هستند و چند سال است که یک بازیکن از برزیل نامزد برتر فوتسال جهان می‌شود.

وی افزود: از روزی که ورزش را شروع کردم یک سری اهداف برای خود داشتم و اینگونه نبوده که در پنج سال گذشته هدفم این باشد که جزو ۱۰ بازیکن برتر جهان باشم. آن سال‌ها اهداف دیگری داشتم و وقتی به آنها رسیدم، هدف‌هایم بزرگ‌تر شد و دوست داشتم جزو ۱۰ بازیکن برتر جهان باشم و به همین روال ادامه می‌‎دهم.

عضو تیم ملی فوتسال زنان گفت: برای رسیدن به این جایگاه، خیلی سختی کشیدم. در شهری زندگی می‌کنم که امکانات کم است. ابتدا خدا و بعد خانواده‌ام به من کمک کردند. زمانی که همه مخالف بودند تا دختران به باشگاه‌های ورزشی بروند اما خانواده‌ام در این کار مشوقم بودند و از همه لحاظ  با وجود آنکه در خیلی از مواقع آسیب می‌دیدند اما از من حمایت می‌کردند. ما در روزش فقط روزهای خوب نداریم  و روزهای سخت هم داشتیم و خانواده‌ام سبب شدند تا روزهای سخت را بخوبی پشت سر بگذارم.

وی اضافه کرد: از همه کسانی که هدفی دارند و وارد رشته‌ای می شوند، می‌خواهم تا به خود اعتماد بنفس بدهند و وابسته به دیگران نباشند و با اراده خود کار کنند تا زمانی که به آن جایگاه  برسند. همواره از اول زندگیم اینگونه بزرگ شدم و یاد گرفتم و ادامه می‌دهم.

شیربیگی یادآور شد: بعد از مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۸ آسیا، دیگر اردویی نداشتیم و نتیجه آن این شد که رفتیم روسیه و بازی‌های خوبی را به نمایش نگذاشتیم. اگر کرونا نبود مسابقات لیگ اسفند تعطیل می‌شد و بلافاصه در اردوها شرکت می‌کردیم و تا تیر ماه در اردو بودیم اما الان تا پایان فروردین کاری انجام نمی‌دهیم و اگر مسابقات عقب نیافتد با ۲ ماه تمرین کار سختی در آسیا خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اینگونه نیست که برویم آسیا و هت‌تریک کنیم و باید برای آن زحمت کشید. غیرت و اراده کافی نیست و باید بازیکنان به آمادگی کامل برسند و مسابقات دوستانه‌ برگزار شود و بعد از آن به هماهنگی کامل برسند. امیدوارم بازی‌ها عقب بیافتد تا به آمادگی لازم برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.