کد خبر : 153190
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 فروردین 1399 - 3:19
-

ناظم الشریعه: قهرمانی با تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا بزرگترین هدفم در سال ۹۹ است

ناظم الشریعه: قهرمانی با تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا بزرگترین هدفم در سال ۹۹ است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بزرگ‌ترین هدفم در سال جدید قهرمانی با تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا و بعد از آن صعود به مسابقات جام جهانی لیتوانی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان متولد ۳۱ شهریور سال ۱۳۴۸ در شهر شیراز است. او سابقه بازی در تیم ملی فوتسال کشورمان را دارد و اکنون به عنوان سرمربی در تیم ملی فوتسال کشورمان کار می‌کند. همچنین ناظم الشریعه سابقه مربیگری در لیگ برتر فوتسال و در تیم‌های گیتی پسند اصفهان و تیم ملی امید ایران را در کارنامه خود دارد. ناظم الشریعه موفق شد به همراه تیم ملی فوتسال در دوره قبل رقابت‌های جام جهانی فوتسال، به مقام سوم آن مسابقات دست پیدا کند. به مناسبت فرا رسیدن سال نو گفت و گویی عیدانه با سرمربی تیم ملی فوتسال انجام داده ایم که مشروح صحبت‌های ما با او به شرح زیر است:

زمان تحویل سال دوست دارید کنار چه کسانی باشید و آرزوی شما در اون لحظه چیست؟

زمان تحویل سال من در کنار اعضای خانواده هستم و آرزوی من در آن لحظه سلامتی برای همه و امیدوارم که مردم کشورم همگی در سلامت کامل قرار داشته باشند و همچینین آرزو می‌کنم که هر چه زودتر ویروس کرونا از کشورمان خارج شود تا مردم به مانند قبل به کار و زندگی خودشان برسند.

از نظر شما بهترین سین هفت سین کدام است؟

من به شخصه خیلی سکه را دوست دارم، اما امسال شرایط کمی خاص است و من سلامتی را به چیز‌های دیگر بیشتر ترجیح می‌دهم.

بزرگ‌ترین هدفی که در سال ۹۹ دنبال می‌کنید چیست؟

بزرگ‌ترین هدفم در سال جدید قهرمانی با تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا است و بعد از آن هم صعود به رقابت‌های جام جهانی لیتوانی است.

سیزده بدر را چگونه می‌گذرانید؟

سیزده بدر به همراه اعضای خانواده در خانه حضور داریم.

یک دروغ سیزده بگویید؟

فدراسیون فوتبال مشکلات ملی تیم ملی فوتسال را حل کرد.

بهترین سریالی که در ایام نوروز دیده‌ای چیست؟

من همه سریال‌های نوروز را دنبال می‌کنم و سعی می‌کنم همه سریال‌ها را تا آن جا که می‌شود تماشا کنم.

پیام نوروزی ات برای مردم؟

واقعاَ از ته دل خواهش می‌کنم مردم در این روز‌ها هوای یکدیگر را بیشتر داشته باشند. الان طوری شده که مردم سلامتی را به مسائل مالی بیشتر ترجیح می‌دهند؛ و به نظر من هر یک از خانواده‌ها باید یک پایگاه سلامت باشند.

یک تعریف از فصل بهار؟

فصل بهار یعنی زنده شدن طبیعت، این که از حالت خشکی به سرسبزی در می‌آید این به نظر می‌تواند تعریف بسیارخوبی از بهار باشد.

مهمترین اتفاق ورزش در سالی که گذشت؟

به نظر من مهمترین اتفاق ورزش امسال صعود سعید رضا کیخا به فینال مسابقات سهمیه المپیک ژیمناستیک بود. به نظر من او یک اعجوبه‌ای است که سال‌ها می‌تواند در ژیمناستیک ما خودنمایی کند.

نظرتان در مورد رشته‌های زیر:

والیبال: تیم ملی والیبال کشورمان در این چند سال اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و آن‌ها موفق شدند سهمیه المپیک را کسب کنند و امیدوارم که در رقابت های المپیک نمایش خوبی داشته باشد تا به مانند گذشته پرچم ایران را بالا ببرند.

فوتبال: تیم ملی فوتبال کشورمان اصلاً وضعیت خوبی ندارد و این این موضوع هم بر می‌گردد به این که فدراسیون فوتبال برنامه ریزی خوب و دقیقی ندارد به طوری که فدراسیون فوتبال در ۲ سال، ۳ سرمربی برای تیم ملی فوتبال انتخاب کرده است. امیدوارم که هر چه زودتر وضعیت فدراسیون فوتبال به یک ثباتی برسد تا تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند دوباره به رقابت های جام جهانی صعود کند.

بسکتبال: تیم ملی بسکتبال هم به مانند والیبال عملکرد بسیار خوبی داشته و نتایجی که آن‌ها کسب کرده اند این نوید را به ما می‌دهند که در رقابت‌های المپیک موفق باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.