کد خبر : 153225
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 فروردین 1399 - 14:14
-

کشاورز:برای نتیجه گیری در جام جهانی فقط مسائل فنی ملاک نیست/ مسوولان باید تیم ملی را از نظر روانی و مالی حمایت کنند

کشاورز:برای نتیجه گیری در جام جهانی فقط مسائل فنی ملاک نیست/ مسوولان باید تیم ملی را از نظر روانی و مالی حمایت کنند

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: لیگ امسال، به دلیل تعطیلی‌های پی در پی و مسایلی مانند شیوع ویروس کرونا و برگزاری اردوهای تیم ملی در مرحله پلی‌آف، طولانی و خسته کننده بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز ضمن تبریک عید نوروز سال ۹۹ به مردم ایران، در مورد اینکه سال ۹۸ از لحاظ ورزشی برای وی چگونه بود، اظهار داشت: متاسفانه سال ۹۸ اتفاقات تلخی برای مردم کشور ما افتاد و بنده به شخصه اتفاق خوبی در ذهنم نیست به خصوص اینکه در حال حاضر کشورمان درگیر ویروس کرونا است و به نظر من بدترین اتفاق سال ۹۸ هم همین ویروس کرونا بود که باعث شد نه تنها ایران بلکه تمام دنیا درگیر این بیماری شوند. اتفاقات تلخ و ناگوار اجتناب ناپذیر هستند و پیش می‌آید اما با یک مدیریت صحیح می‌توان خیلی از این اتفاقات را مدیریت و تلفات را کمتر کرد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مورد عملکرد تیم گیتی پسند در سال ۹۸ خاطرنشان کرد: این تیم عملکرد خوبی داشت و توانست به فینال لیگ راه پیدا کند اما هنوز فینال لیگ برگزار نشده و نتیجه عملکرد تیم بعد از برگزاری فینال مشخص می‌شود. امیدوارم بتوانیم با قهرمانی در فینال عملکرد خوبمان را تکمیل کنیم.

کشاورز در مورد دوری از تیم ملی و شرایط تیم ملی، گفت: سال‌ها و با تمام وجود برای تیم ملی کشورم تلاش کردم و هرچه داشتم برای آن گذاشتم و به تمام روزها و سال‌هایی که در تیم ملی بودم افتخار می‌کنم. بعضی اوقات برای حال و هوای اردوها و تمرینات تیم ملی دلم تنگ می‌شود. در حال حاضر بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی در سطح ملی داریم که تلاش می‌کنند تا به تیم ملی کمک کنند. برای نتیجه‌گیری در رقابت‌های پیش رو و جام جهانی ۲۰۲۰، فقط نباید بحث فنی را در نظر بگیریم بلکه باید مجموعه‌ای از اقداماتی که برای تیم ملی لازم است را اجرا کنیم. مسوولان باید تیم ملی را از نظر روانی و مالی حمایت کنندشاورز تا ملی‌پوشان بتوانند مانند گذشته افتخارات خوبی مثل سومی جهان، کسب کنند.

وی در پرسش به این که بهترین بازیکن سال ۹۸ فوتسال ایران چه کسی است، اظهار کرد: انتخاب بهترین بازیکن ایران در سال ۹۸ واقعا کار سختی است زیرا ما بازیکنان بسیار خوبی در لیگ برتر داریم که از لحاظ فنی به هم نزدیک هستند. این انتخاب برای من خیلی مشکل است و به همین دلیل به همه بازیکنان کشور، نمره قبولی می‌دهم.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره برگزاری فینال لیگ برتر بدون حضور تماشاگران، گفت: فوتسال به تماشاگرانش زنده است و ما بدون تماشاگر برای چه کسی بازی کنیم؛ به نظر من باید صبر کنیم تا شرایط مهیا شود و هواداران بتوانند در سلامتی کامل به ورزشگاه بیایند و از تماشای فوتسال لذت ببرند. فوتسال بدون هوادار، جایگاهی و ارزشی ندارد.

کشاورز در مورد اهداف ورزشی خود در سال ۹۹ خاطر نشان کرد: مهمترین کاری که در سال ۹۹ پیش رو دارم قهرمانی با تیم گیتی پسند در فینال لیگ برتر است و این موضوع اولین اولویت من است.

وی افزود: من در حدود ۱۴ سال با افتخار در خدمت تیم ملی ایران بودم که سال ۲۰۱۶ بعد از آن اتفاق بزرگ که سومی جهان در جام جهانی فوتسال بود از تیم ملی خداحافظی کردم. در سال‌های حضورم در فوتسال ایران و لیگ برتر با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، شهید منصوری قرچک، فولاد ماهان، تاسیسات دریایی و شن‌سای ساوه ۸ مرتبه قهرمان لیگ برتر شدم که با همه این تیم‌ها موفق شدم فینال باشگاه‌های آسیا را تجربه کنم که خوشبختانه با همه این تیم‌ها توانستیم در آسیا قهرمان شویم به جز تیم شهید منصوری قرچک که با این تیم نایب قهرمان شدیم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در پایان گفت: ضمن تشکر از وقتی که در اختیار من قرار دادید و برای همه هم‌وطنان آرزوی سلامتی دارم و به یاری خدا سال جدید، سال خیلی خوبی برای آنها باشد. از مردم خوب ایران می‌خواهم مواظب خودشان باشند و خواهشی که از آنها دارم این است که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و دید و بازدیدهای عید را به زمانی بهتر موکول کنند تا اتفاق بدی برای آنها رخ ندهد و امیدوارم هرچه زودتر ویروس بد یُمن کرونا نه تنها برای کشور خودمان بلکه برای کل دنیا کنترل شود که بیشتر از این تلفات نداشته باشیم. با یاری خدا سال ۹۹، سال بسیار خوبی برای کشورمان باشد و بیشتر هوای همدیگر را داشته باشیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.