کد خبر : 153277
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 فروردین 1399 - 13:03
-

غیاثی: کردی سرمربی تیم ملی شد / قم مدعی قهرمانی لیگ برتر است/ فوتسال در سال ۹۸ عملکرد ضعیفی داشت

غیاثی: کردی سرمربی تیم ملی شد / قم مدعی قهرمانی لیگ برتر است/ فوتسال در سال ۹۸ عملکرد ضعیفی داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سید مهدی غیاثی مدیر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم که در ابتدای نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال به عنوان سرمربی در این تیم کار می‌رکد پس از مشکلات جسمانی که برایش پیش آمد جای خودش را به محسن حسن زاده داد و قرار شد از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سید مهدی غیاثی مدیر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم که در ابتدای نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال به عنوان سرمربی در این تیم کار می‌رکد پس از مشکلات جسمانی که برایش پیش آمد جای خودش را به محسن حسن زاده داد و قرار شد از آن به بعد به عنوان مدیر فنی در تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم کار کند.

غیاثی زمانی که هدایت تیم سوهان محمد را داشت موفق شد نتایج بسیار خوبی را با این تیم کسب کند.

به مناسبت فرا رسیدن سال نو گفت و گویی عیدانه با مدیر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم داشته ایم که مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

زمان تحویل سال دوست دارید کنار چه کسانی باشید و آرزویتان در آن لحظه چیست؟

با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال زمان تحویل سال در خانه هستیم و به همراه اعضای خانواده سال را تحیول می‌کنیم. در زمان تحویل سال آرزو می‌کنم که هر چه زودتر مردم عزیز کشورمان از شر این ویروس کرونا خلاص شوند تا آن‌هایی که در این مدت از کسب و کارهایشان افتاده اند هر چه سریع‌تر به کار و زندگی خودشان برگردند.

بهترین جایی که دوست دارید تعطیلات عید نوروز بروید کجاست؟

همان طور که گفتم به خاطر ویروس کرونا ترجیح می‌دهیم امسال جایی نرویم و در خانه بمانیم.

از نظر شما بهترین سین هفت سین و خوشمزه‌ترین تنقلات نوروز کدام است؟

به نظر من بهترین سین هفت سین سیب است، چون من خودم خیلی سیب دوست دارم از نظر من سیب یکی از بهترین سین‌های هفت سین است. همچنین خوشمزه‌ترین تنقلات هم به نظر من آجیل است.

بزرگ‌ترین هدفی که در سال ۹۹ دنبال می‌کنید چیست؟

بزرگ‌ترین هدف ما در سال بعد این است که بتوانیم تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم را به جایگاه واقعی اش در لیگ برتر برسانیم. این هم بستگی به آن دارد که از این تیم چگونه حمایت شود. اگر مسئولان استان قم حمایت‌های خوبی از این تیم کنند مطمئن باشید می‌توانیم فصل بعد در رقابت‌های لیگ برتر جزء تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ لقب بگیریم.

سیزده بدر را چگونه می‌گذرانید؟

این موضوع بستگی به آن دارد که ویروس کرونا چگونه عمل کند. اگر شرایط حاد باشد قطعا در خانه می‌مانیم و جایی نخواهیم رفت.

یک دروغ سیزده بگویید؟

رضا کردی سرمربی تیم ملی فوتسال شد

بهترین سریالی که تا کنون در ایام نوروز دیده‌ای چیست؟

من زیاد اهل سریال نگاه کردن نیستم، اما سعی می‌کنم در ایام نوروز بیشتر برنامه دورهمی و فوتبال نگاه کنم مخصوصا لیگ‌های معتبر اروپایی را به شدت دنبال می‌کنم.

پیام نوروزی ات برای مردم؟

اولین پیام من سلامتی برای همه مردم است، زیرا اگر سلامتی نباشد نمی‌توان هیچ کاری انجام داد. دوم این که از مردم خواهش می‌کنم در این ایام بیشتر مواظب خودشان باشند و کمتر از منزل خارج شوند تا به امید خدا هر چه زودتر از شر این ویروس که تمام نقاط جهان را در بر گرفته راحت شویم.

قشنگ‌ترین رسم نوروز چیست؟

من از دوران کودکی عاشق مراسم قاشق زنی بودم. وقتی ما کودک بودیم نزدیک ایام عید که می‌شد با یک قابلمه و با یک قاشق به خانه همسایه‌ها می‌رفتیم و از هر کدام یک شکلات و یا تنقلات می‌گرفتیم. من آن رسم و رسومات را خیلی دوست داشتم و الان دیگر چنین رسمی وجود ندارد و کاملاً از بین رفته است.

با توجه به بیماری کرونا اگر جایی مهمانی بروی میتوانی از آجیل خوردن صرف نظر کنی؟

با توجه به شیوع ویروس کرونا ما ترجیح می‌دهیم فعلاً به مهمانی نرفته و در خانه خودمان بمانیم. به همین دلیل، چون جایی نمی‌رویم آجیل هم نمی‌خوریم.

یک تعریف از فصل بهار؟

بهار یعنی نو و زنده شدن طبیعت. طبیعتی که به خواب رفته بود با آمدن فصل بهار دوباره زنده می‌شود و به نوعی می‌توان گفت بهار یک نوع خانه تکانی دل هم است.

مهمترین اتفاق ورزشی در سالی که گذشت؟

به نظر من فوتسال ما سال خوبی را نداشت، چه در بخش بین المللی و چه در لیگ کشورمان عملکرد ضعیفی را شاهد بودیم. لیگ برتر فوتسال امسال آن شادابی سال‌های گذشته را نداشته و به نظر من این یکی از مهمترین اتفاقات ورزشی کشورمان بود.

نظرتان در مورد رشته‌های زیر:

والیبال: تیم ملی والیبال کشورمان چند سالی است که دچار یکنواختی شده و عملکردی که از ملی پوشان در مسابقات لیگ جهانی می‌بینیم متوجه می‌شویم که بازیکنان به رده‌های پنجم و یا ششم جهان قانع هستند و می‌خواهند در همان جا باقی بمانند. امیدوارم که مسئولان ورزش کشور و به خصوص دولتی ها بیشتر به تیم ملی والیبال اهمیت دهند تا دوباره به مانند گذشته نتایج درخشان خود را در مسابقات بین المللی تکرار کند.

فوتبال: فوتبال که اصلاً وضعیت خوبی ندارد و به نظر من تیم ملی تا حدود ۹۰ درصد به جام جهانی صعود نخواهد کرد. فدراسیون فوتبال سرمربی که اکنون برای تیم ملی انتخاب کرده یک اشتباه بسیار بزرگی بوده است. اسکوچیچ زمانی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی کار می‌کرد و من فکر نمی‌کنم که او بتواند در تیم ملی موفق باشد. من معتقدم فدراسیون فوتبال می‌توانست به مانند دیگر کشور‌ها از سرمربیان جوان و آینده دار داخلی در راس تیم ملی فوتبال استفاده کند.

بسکتبال: زیاد اهل پیگیری بازی‌های بسکتبال نیستم و به همین دلیل نمی‌توانم راجع به تیم ملی بسکتبال نظر دهم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.