کد خبر : 153333
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردین 1399 - 11:55
-

طاهری:تیم ملی برای افتخارآفرینی مجدد نیاز به حمایت دارد

طاهری:تیم ملی برای افتخارآفرینی مجدد نیاز به حمایت دارد

کاپیتان تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت: اگر قرار است تیم ملی فوتسال مانند گذشته افتخارآفرینی کند، نیاز به ابزار و حمایت بیشتر دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «محمد طاهری» ضمن تبریک عید نوروز سال ۹۹ به همه ایرانیان، در مورد اینکه سال ۹۸ برای او چگونه بود، اظهار داشت: امسال از نظر ورزشی برای من سال بدی نبود و توانستیم با تیم ستارگان ورامین در لیگ برتر، نتایج خوبی بگیریم و به مرحله نیمه نهایی لیگ برسیم.

وی درباره بهترین و بدترین اتفاق سال ۹۸ که برایش پیش آمد گفت: سالی که گذشت، سال بسیار معمولی بود اما به نظر من سلامتی خانواده، بهترین اتفاق سال گذشته برای من بود و بدترین اتفاق هم آمدن بیماری کرونا و درگیر کردن مردم از لحاظ روحی، جسمی و شغلی بود که باعث شد مردم بسیاری عزیزان خود را از دست بدهند. امیدوارم با شروع سال ۹۹، این بیماری زودتر از کشور ریشه‌کن شود تا مردم به زندگی عادی گذشته برگردند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مورد عملکرد تیم ستارگان ورامین در سال گذشته تصریح کرد: تیم ما با توجه به اینکه دیر تشکیل شد و سال اول حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کرد و مشکلاتی هم داشت، با تلاش و همت مجموعه تیم، به خصوص بازیکنان و کادر فنی، نتایج بسیار خوبی را کسب کردیم و به نظر من بهترین نتیجه که می‌توانستیم به دست آوریم، مقام سوم لیگ برتر بود که به آن رسیدیم.

طاهری درباره دور بودن از تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: به تن کردن پیراهن تیم ملی آرزوی هر کسی است و خدا را شکر می‌کنم که این آرزوی من برآورده شد و توانستم ۱۲ سال با افتخار پیراهن تیم ملی را به تن کنم. یک زمانی افرادی همچون «وحید شمسایی»، «محمدرضا حیدریان» و زنده‌یاد «بابک معصومی» بار تیم ملی را به دوش می‌کشیدند و نام ایران را در فوتسال جهان پرآوازه کردند و بعد از آن هم بازیکنانی مانند «مصطفی نظری»، «محمد کشاورز» و «علی‌اصغر حسن‌زاده» این راه را ادامه دادند و موفقیت تیم ملی و شاد شدن مردم مهم است و بنده خوشحال هستم که جزو افتخارآفرینان بودم.

شماره ۱۰ سال‌های نه چندان دور تیم ملی فوتسال در مورد تیم ملی فوتسال ایران و رقابت‌هایی که در سال ۹۹ پیش رو دارد، تصریح کرد: با شرایط به وجود آمده کار سختی پیش روی تیم ملی است و باید واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم. تیم ملی برای موفقیت نیاز به ابزار و حمایت بیشتر دارد و اگر قرار است افتخارات گذشته را تکرار کنیم باید توجه بیشتری به تیم ملی فوتسال شود تا بتواند دوباره بدرخشد.

طاهری در جواب به این پرسش که بهترین بازیکن فوتسال ایران در سال ۹۸ چه کسی بود، گفت: بازیکن خوب زیاد داشتیم اما به نظر من «مهدی جاوید» بهترین بازیکن سال گذشته بود.

وی در مورد بهترین خاطره خود از ایام عید در گذشته اظهار داشت: بهترین خاطره من از ایام عید، دعوت شدن به تیم ملی بزرگسالان در سن ۱۸ سالگی بود و این موضوع بهترین خاطره ورزشی من در ایام عید بود که همیشه در ذهنم ماندگار است.

کاپیتان تیم فوتسال ستارگان ورامین در مورد اهداف خود در سال ۹۹، گفت: واقعیت این است که در چند وقت اخیر به دلیل ورود ویروس ناخوانده کرونا به کشور به اهدافم در سال ۹۹ فکر هم نکردم و فکر و ذکرم این است که هر چه زودتر این بیماری از کشورمان خارج شود و از مردم می‌خواهم که به نکات بهداشتی توجه کنند و در خانه بمانند و کمک کنند که زنجیره این بیماری قطع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.