کد خبر : 153421
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردین 1399 - 9:03
-

تیم رویایی تاریخ فوتسال ایران را شما انتخاب کنید / بخش چهارم فلنک راست‌پا

تیم رویایی تاریخ فوتسال ایران را شما انتخاب کنید / بخش چهارم فلنک راست‌پا
پایگاه خبری فوتسال ایران در نظر دارد با مشارکت شما مخاطبین گرامی تیم رویایی فوتسال ایران را تشکیل دهد. در چهارمین بخش این نظرسنجی به سراغ فلنک‌های راست‌پای فوتسال ایران رفته‌ایم.

پایگاه خبری فوتسال ایران در نظر دارد با مشارکت شما مخاطبین گرامی تیم رویایی فوتسال ایران را تشکیل دهد. در چهارمین بخش این نظرسنجی به سراغ فلنک‌های راست‌پا فوتسال ایران رفته‌ایم.

لیست فلنک‌های راست‌پای ایران پر از فوق ستاره است. فوق ستاره‌هایی که گذشتن از نام آن‌ها نه تنها برای فوتسال دوستان ایران، بلکه برای آسیایی‌ها هم سخت است. از مصطفی عمادی در سال‌های ابتدایی فوتسال ایران تا محمدرضا حیدریان مرد اخلاق و عجوبه فوتسال جهان که هرکسی را که دلش می‌خواست در کسری از ثانیه از مقابل برمی‌داشت. محمد هاشم‌زاده که هر چقدر در خارج از زمین سر به زیر است در داخل زمین کسی نمی توانست مقابل او بایستد. محمد طاهری بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۰ و مرد محبوب قرچکی‌ها. علیرضا وقایی که تکنیک نابش و دریبل‌هایش را حداقل کف‌پوش سالن حیدریان قم هیچ‌وقت فراموش نمی‌کند. ستاره نابی که شاید تیم ملی بیشتر از اینها می‌توانست از وجودش بهره ببرد. علی‌اصغر حسن‌زاده با کسب ۴ عنوان برترین بازیکن سال آسیا و عنوامین متعدد فردی و تیمی پرافتخارترین بازیکن قاره کهن محسوب می‌شود. ستاره‌ای که فوتسال آسیا و جهان هیچ‌وقت فراموشش نخواهد کرد. احمد اسماعیل‌پور ستاره‌ای که از ساوه به فوتسال ایران معرفی شد. آن‌قدر گل زد و آقای گل شد تا ترکیب ثابت تیم ملی را از آن خود کرد. بازیکنی که هرجا هست آن تیم یا اول است یا دوم. هیچ دروازه‌بانی در آسیا و ایران خاطره گل‌های احمد را فراموش نخواهد کرد. به نظر شما عقب‌گیر تیم رویایی فوتسال ایران کدام یکی از این ستاره‌ها هستند؟

بدیهی است تمامی افرادی که در این لیست حضور دارند از لحاظ فنی در بالاترین سطح قرار داشته یا دارند و این نظرسنجی تنها یک چالش عمومی است و به میزان شناخته شدن و معروفیت هر فرد بستگی دارد و به هیچ عنوان میزان عملکرد فنی افراد را نمی‌سنجد.

شخصی که بالاترین امتیاز را کسب کند در ترکیب اول و شخص دوم در ترکیب ذخیره قرار خواهد گرفت.

مدت این نظرسنجی ۴۸ ساعت بوده و از ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه ۱۸ فروردین آغاز شده و تا ساعت ۲۴:۰۰ چهارشنبه ۲۰ فروردین ادامه دارد. برای حضور در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید:

این بخش ۸ نامزد دارد (به ترتیب حروف الفبا):

احمد اسماعیل‌پور

علی‌اصغر حسن‌زاده

محمدرضا حیدریان

محمدرضا سنگ‌سفیدی

محمد طاهری

مصطفی عمادی

علیرضا وفایی

محمد هاشم‌زاده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.