کد خبر : 153467
تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردین 1399 - 13:36
-

بی غم:کمیته فوتسال احتیاج به رییس دارد/ سال‌هاست می‌گویم پلی‌آف به درد فوتسال ایران نمی‌خورد/ سال سختی را پیش‌رو داریم

بی غم:کمیته فوتسال احتیاج به رییس دارد/ سال‌هاست می‌گویم پلی‌آف به درد فوتسال ایران نمی‌خورد/ سال سختی را پیش‌رو داریم

کارشناس فوتسال گفت: سال‌هاست می‌گویم پلی‌آف به درد فوتسال ایران نمی‌خورد چراکه نه زیرساخت‌ها را داریم و نه به خوبی می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم پس بهتر است این بخش را در فوتسال ایران حذف کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم، کارشناس فوتسال، درباره بلاتکلیف ماندن وضعیت فوتسال برای ادامه بازی‌های لیگ و لیگ فصل آینده عنوان کرد: قبل از هر چیز باید بگویم که از فدراسیون خواهش می‌کنم برای کمیته فوتسال یک رئیس انتخاب کند چون تا زمانی که  لیگ یک کمیته داشته باشد، تیم‌ملی یک کمیته و سایر بخش‌ها هم به این شکل و یک رئیسی هم نباشد که هماهنگی ایجاد کند بین این بخش‌ها با این تفاوت نظرها مواجه خواهیم شد.

وی افزود: فوتسال در سال ۹۸ روزهای خوبی را سپری نکرد ولی سال پیش‌رو کاملا متفاوت است ما در بخش تیم‌ملی سه رویداد مهم مانند جام‌جهانی، قهرمانی آسیا و جام باشگاه‌های آسیا را در پیش دارد پس برنامه‌ریزی باید طوری باشد که هم تیم‌ملی ضربه نبیند و هم تیم‌ها متضرر نشوند. من سال‌هاست می‌گویم پلی‌آف به درد فوتسال ایران نمی‌خورد چرا که نه زیرساخت‌ها را داریم و نه به خوبی می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم پس بهتر است این بخش را در فوتسال ایران حذف کنیم.

او در پایان در مورد اظهارات حسین شمس برای برگزاری تیم‌ملی “ب” این شرایط گفت: شمس مسئول کمیته فنی است پس احتمالا همه شرایط را سنجیده است که چنین بحثی را مطرح کرده است. علاوه بر این شمس پیشکسوت این رشته و من بشخصه به نظراتشان احترام قائل هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.