کد خبر : 153471
تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردین 1399 - 13:40
-

شمسایی: تمام موفقیت‌های تیم ملی فوتسال به خاطر نیروی انسانی است

شمسایی: تمام موفقیت‌های تیم ملی فوتسال به خاطر نیروی انسانی است

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: همه این اتفاقات خوبی که در این چند سال اخیر برای فوتسال کشورمان افتاده، به خاطر نیروی انسانی بوده، زیرا ما از این لحاظ هیچ کمبودی نداریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شرایط تیم ملی تا قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا که در تمامی نقاط جهان به وجود آمده، شاهد هستیم که مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا هم به عقب افتاده است. همچنین قرار شد فیفا اردیبهشت ماه درباره برگزاری رقابت‌های جام جهانی تصمیم‌گیری کند که این مسابقات در چه زمانی برگزار شود.

او افزود: تیم ملی فوتسال کشورمان هم اکنون در قاره آسیا جزو قدرت‌های بلامنازع است و در رنکینگ جهانی هم در بین ۶ تیم اول جهان قرار داریم و همچنین در دوره قبلی مسابقات جام جهانی هم موفق شدیم سوم دنیا شویم. همه این اتفاقات خوبی که در این چند سال اخیر برای فوتسال کشورمان افتاده، من اعتقاد دارم به خاطر نیروی انسانی بوده است، زیرا ما از این لحاظ هیچ کمبودی نداریم. هم بالقوه، هم بالفعل و هم بالفطره هستیم. به نظر من ساختار فوتسال ما با نیروی انسانی که در اختیار داریم فاصله زیادی دارد و اگر قرار باشد ما فقط بر روی نیروی انسانی بسنده کنیم، قطعا در آینده با مشکل رو به رو خواهیم شد و این موضوع کاملاً به ضرر ما تمام خواهد شد.

شمسایی ادامه داد: به نظر من این ۲ قضیه باید با یکدیکر همسو و هم خون باشند تا در آینده بتوانیم همچنان به قدرتی که در فوتسال جهان داریم ادامه دهیم. به هر حال من امیدوارم که تیم ملی فوتسال کشورمان دوباره در مسابقات جام ملت‌های آسیا قهرمان شده و به دنبال آن هم جزو ۴ تیم اول رقابت‌های جام جهانی قرار بگیرد.

تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است از ۱۵ تا ۲۶ مرداد ماه در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که در کشور ترکمنستان برگزار می‌شود، شرکت کند. ابتدا این مسابقات قرار بود اسفند ماه انجام شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت این قابت‌ها را مردادماه برگزار کند. همچنین ۵ تیم اول مسابقات جام ملت‌های آسیا جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی را که قرار است شهریور ماه در کشور لیتوانی برگزار شود را کسب می‌کنند.

ملی پوشان فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند هم‌گروه شده است و در اولین مسابقه خود باید به مصاف تیم ملی عربستان برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.