کد خبر : 153494
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1399 - 14:12
-

رضایی:لیگ برتر جای بازیکن‌سازی نیست

رضایی:لیگ برتر جای بازیکن‌سازی نیست

سر‌مربی تیم فوتسال دختران مس رفسنجان می‌گوید نتایج تیم در این فصل به چشم نیامده و نتایج تیم فوتسال دختران مس تحت تاثیر نتایج تیم فوتبال مردان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمایت قابل توجه باشگاه مس رفسنجان از فوتسال زنان این شهر باعث شده تا این تیم حضور با اقتداری را در لیگ برتر فوتسال زنان ایران تجربه کند.

سر‌مربی تیم فوتسال دختران مس رفسنجان و شاگردانش در دو سال اخیر همواره در بین تیم‌های بالای جدولی حضور داشته و به نظر می‌رسد پس از ادامه مسابقات این تیم یک پای فینال بازی‌های این فصل باشد.

عاطفه رضایی با اشاره به اینکه با توجه به تعطیلی مسابقات تا پایان فروردین‌ماه و همچنین آغاز ماه مبارک رمضان از اوایل اردیبهشت‌ماه ما نمی‌توانیم تصمیمی برای شروع تمرینات‌مان بگیرم گفت: با وجود شرایط بحرانی کرونا اگر بازی‌ها دوباره برگزار شود، مانند شروع یک فصل جدید خواهد بود چرا که باید بار دیگر بدنسازی و تمرین کنیم.

وی با بیان اینکه تیم فوتسال مس پس از حضور در لیگ برتر زنان ایران توانسته است خودش را در حد و اندازه‌های یک تیم مطرح و شایسته قهرمانی مطرح کند افزود: این تیم با جذب جمعی از بهترین‌های فوتسال زنان ایران در دو سال اخیر خودش را به عنوان یکی از تیم‌های شاخص لیگ برتر فوتسال بانوان مطرح کرده است.

سر‌مربی تیم فوتسال دختران مس رفسنجان با اشاره به اینکه ۱۳ سال قبل تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان فعالیتش را آغاز کرده است اظهار داشت: تیم ما در سال ۹۵ پس از کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته اول مجوز حضور در لیگ برتر زنان ایران را به‌دست آورد و حالا پس از گذشت سه سال از حضور در لیگ برتر توانسته‌ایم در یکی از تیم‌های بالای جدولی و شایسته کسب عنوان قهرمانی باشیم.

وی با اشاره به سطح بازی‌های این دوره در لیگ برتر فوتسال گفت: سطح بازی‌های لیگ برتر در فصل ۹۹-۹۸ خیلی خوب بود، غالب بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش در همه تیم‌های لیگ حضور داشتند و در واقع بازیکنان در اکثر تیم‌ها پخش شده بودند.

رضایی با بیان اینکه رقابت تیم‌ها تا هفته‌های پایانی مسابقات نزدیک و فشرده به هم بود و حتی تا هفته‌های پایانی چهار تیم بالایی جدول وضعیت نامشخصی داشتند افزود: البته لیگ بی‌نظمی‌هایی هم داشت که این اتفاقات در بخش بانوان اتفاق عجیبی نیست. در ادامه هم با توجه به بحران کرونا مسابقات تعطیل شد و با توجه به این شرایط کار تیم‌های حاضر در کورس خیلی سخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امتیازات تیم‌های بالای جدولی خیلی به هم نزدیک است و در صورت برگزاری رقابت‌ها این وضعیت رقابت را در بین تیم‌های مدعی به شدت حساس می‌کند خاطر‌نشان کرد: با توجه به شرایط بحرانی به وجود آمده فعلا که زمان برگزاری مسابقات نا‌مشخص است اما اگر لیگ برگزار شود ما بازی‌های سختی پیش رو داریم.

سر‌مربی تیم فوتسال دختران مس رفسنجان با بیان اینکه ۳ تیم دیگر بالای جدول که همگی تیم‌های خوب و پر مهره‌ای محسوب می شود گفت: هدف ما رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی لیگ است، باتوجه به کسب نتیجه تساوی از بازی اول پلی‌آف در برابر تیم مشهد امیدواریم بتوانیم با برگزاری دوباره مسابقات با برتری در دیدار برگشت مجوز حضور در فینال مسابقات را بدست آوریم.

وی با اشاره به اینکه من اعتقاد دارم لیگ برتر جایی برای بازیکن‌سازی نیست و اینکه ما نباید مدام تاکید کنیم که ازبازیکن بومی استفاده می‌کنیم افزود: این تفکر من است و این تفکر را دوست دارم. من اگر بازیکن غیر بومی به تیم آوردم به‌دنبال بازیکن با کیفیت بودم، اگر این کار را نمی‌کردم بازیکن بومی من هنوز در سطح استان و یا لیگ ۳ بازی می‌کرد.

رضایی ادامه داد: حضور بازیکنان بزرگ به سود بازیکنان بومی و کم‌تجربه است. حتی این بازیکن با‌کیفیت به من هم کمک می‌کند و می‌توانند در مسابقات عصای دست کادر فنی باشند. سال گذشته تنها ۲۵۰ دختر رفسنجانی در آکادمی فوتسال ما عضویت داشتند. این حضور به نتایج تیم دختران مس رفسنجان ارتباط دارد، به هر حال دختران ما می‌خواهند از دختران تیم الگو‌برداری کنند، این اثرات و نتایج حضور بازیکنان بزرگ است.

وی با بیان اینکه باشگاه همیشه از تیم فوتسال حمایت کرده است گفت: اگر حمایت‌های مدیران عامل باشگاه در ۱۳ سال گذشته نبود تیم امروز در این جایگاه حضور نداشت اما این حمایت در مقایسه با تیم فوتبال مردان خیلی اندک است.

سر‌مربی تیم فوتسال دختران مس رفسنجان با اشاره به اینکه در قیاس با سایر تیم‌های ورزشی زنان در رفسنجان ما شرایط بهتری داریم افزود: من اعتقاد دارم نتایج تیم ما در این فصل به چشم نیامده و نتایج تیم فوتسال دختران مس در این دوره از مسابقات تحت تاثیر نتایج تیم فوتبال مردان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در مورد حمایت‌های باشگاه باید این موضوع را یادآور شوم که سال گذشته با کمک و حمایت باشگاه وشخص آقای زین‌الدینی ۱۰ آکادمی فوتسال بانوان در روستاهای رفسنجان فعالیت خود را آغاز کردند و علاقه‌مندان زیادی در این آکادمی‌ها حضور یافتند.

رضایی بیان کرد: حضور در بالاترین سطح فوتسال کشور برای شهر و باشگاه مس رفسنجان افتخار بزرگی است و من فکر می‌کنم همانطور که عده‌ای این موفقیت را دوست دارند و به ورزش گرایش پیدا می‌کنند، برای عده‌ای هم  بود و یا نبود تیم و نتایجش اهمیتی ندارد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.