کد خبر : 153518
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399 - 12:25
-

فینال لیگ برتر فوتسال در زمین بی طرف؟

فینال لیگ برتر فوتسال در زمین بی طرف؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که سازمان لیگ برتر فوتسال قصد دارد مسابقه فینال را بدون حضور تماشاگران و در زمین بی طرف برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقه فینال لیگ برتر فوتسال بین ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان که ابتدا قرار بود اواسط اسفند ماه برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا که کشورمان را در بر گرفته و همچنین به دستور سازمان ستاد ملی مبارزه با کرونا رقابت فینال لغو شد.

ابتدا در خبر‌ها آمده بود که مسابقه فینال ممکن است بعد از ایام ماه مبارک رمضان یعنی اواسط خرداد ماه برگزار شود، اما حال از گوشه و کنار سازمان لیگ برتر فوتسال خبر رسیده که گویا این سازمان قصد دارد بازی فینال را در ایام ماه مبارک رمضان و در ساعات پایانی شب و بعد از افطار برگزار کند، هر چند این موضوع کمی بعید به نظر می‌رسد.

با توجه به آن که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده که ویروس کرونا تا اوایل خرداد ماه همچنان در کشورمان باقی است و به دنبال آن هم تمامی مسابقات ورزشی از جمله فوتبال لغو شده به همین دلیل شنیده‌ها حاکی از آن است که سازمان لیگ برتر فوتسال قصد دارد تا بهتر شدن وضعیت کشور بازی فینال را تا آن جا که امکان دارد برگزار نکند مگر آن که بخواهند این دیدار را در زمین بی طرف و بدون حضور تماشاگران برگزار کند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا تیم‌های حاضر در فینال لیگ برتر (مس سونگون و گیتی پسند) حاضر هستند در زمین بی طرف آن هم بدون حضور تماشاگرانشان به میدان بروند یا خیر.

تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر موفق شدند به ترتیب برابر تیم‌های ستارگان ورامین و سن ایچ ساوه به برتری دست پیدا کنند و ضمن کسب این پیروزی توانستند جواز حضور در مرحله فینال رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را هم به دست آورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.