کد خبر : 153592
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399 - 13:34
دسته‌بندی نشده
-

جلسه حساس کمیته فنی فوتسال با حضور شمس و ناظم‌الشریعه!

جلسه حساس کمیته فنی فوتسال با حضور شمس و ناظم‌الشریعه!

جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال امروز حساس‌تر از همیشه برگزار می‌شود. حسین شمس عضو این کمیته با محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بعد از مصاحبه‌های جنجالی با هم روبرو خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال قرار است امروز سه شنبه برگزار شود. تشکیل تیم ملی فوتسال «ب» در هفته های گذشته سر و صدای زیادی به پا کرده و حاشیه های مختلفی را در پی داشته است.

حسین شمس عضو کمیته فنی به عنوان مدافع تشکیل این تیم، در مصاحبه های مختلف به شدت از سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال انتقاد کرده است. شمس در این مصاحبه ها تاکید داشته است که ناظم الشریعه مقابل تشکیل این تیم مقاومت می کند و به خاطر لزوم جوانگرایی، باید این تیم را به صورت «مستقل» از تیم ملی اصلی تشکیل بدهد.

از سوی دیگر ناظم الشریعه هم عنوان کرده که جوانگرایی لازم را در تیم ملی داشته است و کمیته فنی می تواند علاوه بر تیم ب، تیم های دیگری را هم تشکیل بدهد.

شمس امروز در مصاحبه جدیدش تیغ انتقاداتش از ناظم الشریعه را تیزتر و او را متهم کرده است که به بعضی از ملی پوشان برای مصاحبه علیه شمس «خط» داده است. عضو کمیته فنی همچنین مدعی شده ناظم الشریعه مقابل تشکیل تیم ب مقاومت می کند چون می خواهد هم استانی‌هایش (فارس) را در این تیم به کار بگیرد.

در هر صورت جلسه کمیته فنی امروز با حضور ناظم الشریعه، کریمی و پطروس سرمربی، سرپرست و مربی تیم ملی از یک طرف و حسین شمس و دیگر اعضای کمیته تشکیل می شود و می توان آنرا به خاطر تقابل سرمربیان سابق و فعلی تیم ملی یکی از حساسترین جلسات این کمیته دانست؛ نشستی که قطعاً بدون حاشیه نخواهد بود و طرفین به دلیل اظهارات و ادعاهایشان، برای ساعاتی به صورت رودررو چالش هایی را تجربه می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.