کد خبر : 153579
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399 - 1:59
-

فخیم:برگزاری فینال در زمین بی‌طرف مسخره است/ آقایان از خیر این بازی بگذرند/هروقت نظری داشتم به محروم شدن تهدید شدم

فخیم:برگزاری فینال در زمین بی‌طرف مسخره است/ آقایان از خیر این بازی بگذرند/هروقت نظری داشتم به محروم شدن تهدید شدم

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال در زمین بی‌طرف را مسخره و خنده‌دار عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: متاسفانه این روزها شرایط سختی را تجربه می‌کنیم. این شرایط برای ما ورزشکاران بسیار بدتر است و تمریناتی که به صورت انفرادی انجام می‌دهیم حتی برای حفظ آمادگی کفایت نمی‌کند. من چند روزی است که کارم را با دویدن ادامه می‌دهم.

وی با اشاره به بلاتکلیفی لیگ برتر فوتسال ادامه داد: فعلا هیچ چیزی مشخص نیست اما آنطور که شنیدم، قرار است دیدار فینال لیگ بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود که به عقیده من تصمیم درستی نیست.

در روزهای گذشته خبری وجود داشت مبنی بر اینکه سازمان لیگ قصد دارد تا دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال را در زمین بی‌طرف و بدون حضور تماشاگران برگزار کند، کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در واکنش به این خبر به بیان این جمله کوتاه اکتفا کرد: به نظرم واقعا تصمیم مسخره و خنده‌داری است. 

مس سونگون ورزقان تنها یک گام با تاریخ‌سازی در لیگ برتر فوتسال فاصله دارد چراکه این تیم در صورت پیروزی در دیدار نهایی ضمن خلق رکورد سومین مقام قهرمانی پیاپی، به پرافتخارترین تیم تاریخ فوتسال کشور تبدیل خواهد شد، با این حال فخیم تعطیلی لیگ را صلاح می‌داند.

وی در این باره تأکید کرد: معتقدم در شرایط کنونی بهتر است لیگ را تعطیل کرده و از خیر بازی فینال بگدرند. من فقط در یک حالت با برگزاری این بازی موافق هستم و آنهم این است که ابتدا تمرینات‌مان را شروع کرده و زمان کافی برای آماده‌سازی داشته باشیم تا دیداری در شان فوتسال کشور برگزار کنیم.

بازیکن بومی مسی‌ها در مورد سرنوشت قهرمان لیگ برتر فوتسال و نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا متذکر شد: همانطور که گفتم با وضعیت کنونی بهتر است بازی فینال برگزار نشود و مسئولان فوتسال کشور باید رایزنی کنند تا هر دو تیم فینالیست به این مسابقات اعزام شوند. 

وی همچنین راجع به پیشنهاد برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال در ابتدای فصل آینده این مسابقات، گفت: من با این پیشنهاد بسیار مخالف هستم چون تیم‌ها بعد از گذراندن دوره بدنسازی فصل را شروع می‌کنند و اصلا زمان مناسبی برای انجام چنین بازی سنگینی نیست.

فخیم در پاسخ به این سوال که درباره تشکیل تیم ملی ب که این روزها نقل محافل فوتسال کشور است چه نظری دارد، اعلام کرد: نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. هر وقت ما نظری دادیم و صلاح فوتسال کشور را گفتیم به مذاق آقایان خوش نیامده و به محروم شدن تهدید شدیم.

این ستاره اخلاق‌مدار فوتسال کشور در خاتمه با ابراز نگرانی از وضعیت شیوع بیماری کرونا ابراز داشت: احساس می‌کنم برای مردم شرایط عادی شده و کرونا را جدی نمی‌گیرند که این خیلی نگران کننده است. امیدوارم مردم حداقل توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا خدایی ناکرده آسیبی به خود و خانواده‌شان وارد نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

gdd سه شنبه , ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۳:۱۲

شما لطف کنید خبری از فرهاد فخیم پخش نکید …شما که هنوز اونقدر عقلتون نمیکشه فرهاد رو بین گزینه های نظرسنجی قرار بدید دیگه از فرهاد خبر نزارید …یه پای فرهاد فخیم میونه سنگ سفیدی و عروجی رو باهم شکست بده …اینا خودشون جرئت نمیکنن پیش فرهاد از فوتسال حرف بزنن بعد شما فرهاد رو حتی جزو گزینه ها قرار نمیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Salar چهارشنبه , ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

@gdd
دوست عزیز اینا از دبل و پاس گل فخیم تو فینال قبل عقده دارن