کد خبر : 153576
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399 - 1:52
-

اماراتی‌ها چگونه توانستند میزبان فوتسال جام باشگاه‌های آسیا شوند؟

اماراتی‌ها چگونه توانستند میزبان فوتسال جام باشگاه‌های آسیا شوند؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۲۰ را در امارات برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا قرار است از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی امارات برگزار شود. حال سئوال این جا پیش می‌آید که چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا را در کشور امارات برگزار کند. اماراتی‌ها در این چند سال اخیر بار‌ها نشان داده اند که از لحاظ ساختار ورزشی پیشرفت‌های بسیار خوبی چه در فوتبال و چه در رشته‌های دیگر ورزشی داشته اند.

یک نمونه بارز این موضوع می‌توان به برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد که اماراتی‌ها موفق شدند میزبانی بسیار خوبی از این رقابت‌ها به عمل بیاورند. سالن‌های مجهز و کفپوش‌های با کیفیتی که در سالن‌های این کشور وجود دارد مسئولان AFC را بر آن داشت که مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا را در این کشور برگزار کنند. تمام این موارد را که کنار هم می‌گذاریم، به این نکته می‌رسیم که کنفدراسیون فوتبال آسیا کاملاً تصمیم درستی گرفت که میزبانی رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا را به امارات داد.

ابتدا مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا قرار بود در کشور کویت برگزار شود، اما در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت میزبانی این رقابت‌ها را به امارت دهد. مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ابتدا قرار بود از ۱۶ تا ۲۵ مرداد ماه برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو رقابت‌های جام ملت‌ها کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت، رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را در آذر ماه برگزار کند و همچنین قرار شد به جای آن در این تاریخ مسابقات جام ملت‌های آسیا برگزار شود.

نمایندگان فوتسال کشورمان بار‌ها توانسته اند در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا عنوان قهرمانی را به دست آورند. تیم فوتسال مس سونگون در ۲ دوره گذشته این رقابت‌ها موفق شد به فینال راه پیدا کند. آن‌ها در سال ۲۰۱۸ توانستند قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شوند. همچنین این تیم در سال گذشته هم موفق شد به فینال راه پیدا کند، اما در بازی پایانی برابر تیم ناگویا اوشنز ژاپن مغلوب شد و به مقام نائب قهرمانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا دست

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.