کد خبر : 153652
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 15:33
-

برزیلی‌های تیم فوتسال گیتی پسند همچنان در ایران!

برزیلی‌های تیم فوتسال گیتی پسند همچنان در ایران!

با وجود نامشخص بودن زمان برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال، دو بازیکن برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند در ایران مانده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با برگزاری بازی نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بین تیم های گیتی پسند و سن ایچ ساوه، ادامه رقابت‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شد و هنوز تکلیف بازی فینال مشخص نیست.

دو تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان مترصد دستور سازمان لیگ فوتسال و روشن شدن وضعیت این بازی هستند. تیم گیتی پسند از دو بازیکن برزیلی سود می‌برد که این دو بازیکن به دلیل مشخص نبودن وضعیت فینال همچنان در ایران مانده‌اند. گیتی پسند دو بازیکن برزیلی یعنی «الکس فالکون» و ««والکس دوس‌سانتوس» را در اختیار دارد ولی وضعیت این بازیکنان برای ماندن در ایران یا ترک کشورمان نامشخص است.

از یک سو به خاطر شرایط پروازی ایجاد شده بعد از شیوع کرونا، این دو بازیکن برای بازگشت به برزیل دچار دردسر شدند و با توجه به تعطیلی اکثر پروازها نتوانستند به برزیل برگردند. از سوی دیگر هر آن امکان اعلام زمان برگزاری بازی فینال هست و این دو بازیکن باید خود را به تمرینات تیم برسانند.

این دو بازیکن در اصفهان حضور داشته و یک برنامه تمرینی هم از مربی تیم گرفته‌اند و منتظر روشن شدن وضعیت خود هستند با این حال این ماندن در ایران برای گیتی پسندی‌ها هزینه داشته و ناچار هستند تا روشن شدن وضعیت بازی فینال این دو بازیکن را در ایران نگه دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.