کد خبر : 153661
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 16:21
-

شمسایی: همین که تتلو یک ساعت فحش نداد و سیگار نکشید خوب بود!

شمسایی: همین که تتلو یک ساعت فحش نداد و سیگار نکشید خوب بود!

وحید شمسایی درباره گفتگوی لایوش با تتلو گفت: او چند وقت پیش ارتباطی از طریق اینستاگرام با ادمین من برقرار کرد و می‌خواست بداند چه تمریناتی انجام بدهد و در نهایت پیشنهاد لایو مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر حسین مقصودلو معروف به تتلو که در روزهای خانه‌نشینی به دلیل بیماری کرونا سعی کرده با چهره‌های متعارف و نامتعارف لایو اینستاگرامی برقرار کند این بار ترتیب یک لایو با وحید شمسایی ستاره فوتسال را داد، اما چه سنخیتی بین این دو نفر است؟
تتلو زمانی که در ایران بود پس از حضور در تمرینات پرسپولیس و استقلال، پس زده شد و به او اجازه تمرین ندادند. در زمان حضور وحید شمسایی در تیم فوتسال تأسیسات دریایی در تمرینات این تیم حاضر شد و با استقبال شمسایی همراه شد. رابطه این دو نفر به حدی خوب شد که تتلو در بازی‌های خانگی تأسیسات در سالن حاضر می‌شد و از هواداران خود هم می‌خواست به سالن بیاید و این تیم را تشویق کنند. خود وحید در این‌باره می‌گوید: زمانی که در تمرینات ما بود استعداد خوبی داشت. نه اینکه در حد یک بازیکن حرفه‌ای باشد، اما فوتسال را بلد بود. علت اصلی که او را پذیرفتم این بود که در آن مدت از سیگار کشیدن دست کشید. حدود یک ماهی سیگار را کنار گذاشت. خودش هم در لایو اینستاگرامش به این نکته اذعان داشت. ضمن اینکه با ورزش کردن از کارهای دیگر هم دست می‌کشید. این خیلی برایم ارزشمند بود، اما خب مشخص بودکه فاز ما فرق می‌کند.

ورزش بهانه لایو با شمسایی
تتلو تأکید کرد که قصد دارد برنامه ورزش در خانه را ترتیب بدهد و لایو با وحید شمسایی می‌تواند مقدمه‌ای برای این حرکت باشد. شمسایی هم از این اقدام استقبال کرد. در بین لایو شمسایی با تتلو، اما خواننده زیرزمینی ادعای عجیبی مطرح کرد. در این گفتگو که بیش از ۱۱۰ هزار بازدیدکننده داشت، شمسایی که با چهره‌ای متفاوت ظاهر شده بود از تتلو می‌پرسد: امیرجان به ایران بر نمی‌گردی؟ که تتلو در واکنشی عجیب پاسخ داد: وحیدجان حتماً برمی‌گردم ایران دوباره کنارهم فوتبال بازی می‌کنیم. این درحالی است که مقامات ایران بارها از اعلام جرم علیه این خواننده صحبت کردند و چندی پیش هم در پی دستگیری تتلو توسط پلیس ترکیه، نیروی انتظامی کشورمان از درخواست ایران به پلیس اینترپل ترکیه برای دستگیری تتلو خبر داده بودند.

واکنش ستاره فوتسال به انتقادات
لایو با یک خواننده چه سنخیتی با ورزشکاری دارد که اتفاقاً چهره موجهی هم در جامعه برخوردار است. شمسایی از این اقدام خود دفاع می‌کند و می‌گوید: لایوی که داشتیم به نظرم محترمانه بود و درباره شرایط خوبی که ایران در روزهای شیوع کرونا نسبت به خیلی جاهای دیگر دارد صحبت کردیم. به نظر خودم که اتفاق خوبی بود و چیزی که انتظار داشتم شد. او در لایوهای قبلی حرف‌های ناجور زیاد زده بود، اما در طول لایو نه سیگار کشید و نه فحش داد و این برای خود من اتفاق خوبی بود. او چند وقت پیش ارتباطی از طریق اینستاگرام با ادمین من برقرار کرد و می‌خواست بداند چه تمریناتی انجام بدهد و در نهایت پیشنهاد لایو مطرح شد. من خودم زیاد اهل فضای مجازی نیستم و حتی همان گوشی نوکیا ۸۸۰۰ دارم و صفحه‌ام توسط ادمین اداره می‌شود. با خیلی‌ها در این مورد مشورت کردم، برخی گفتند انجام بده و برخی هم می‌گفتند نکن. پیش خودم گفتم اگر بتوانم کاری کنم که او در این یک ساعت لایو فحش ندهد و سیگار نکشد رسالت خودم را انجام داده‌ام.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸

شمسایی این یک عمل زشت بود که براى مطرح کردن خودت حاضر شدى با یک آدم معلوم الحال معاشرت کنى حالًا هم بهتره سکوت کنى کردم خودشان همه چیز را مى فهمند یا على مدد