کد خبر : 153626
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 8:26
-

صمیمی : مطابق شناسنامه و کارت ملی‌ام ، ۳۲ ساله هستم / اصلا قصد بی‌احترامی به حسین آقا را نداشتم/با عقل هم جور در نمی‌آید که بخواهیم تیم‌های «آ»، «ب»، «ث» و … درست کنیم

صمیمی : مطابق شناسنامه و کارت ملی‌ام ، ۳۲ ساله هستم / اصلا قصد بی‌احترامی به حسین آقا را نداشتم/با عقل هم جور در نمی‌آید که بخواهیم تیم‌های «آ»، «ب»، «ث» و … درست کنیم
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران به اظهارات سرمربی سابق خود واکنش نشان داد و از او عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران به اظهارات سرمربی سابق خود واکنش نشان داد و از او عذرخواهی کرد.

علیرضا صمیمی درباره انتقادات حسین شمس، سرمربی پیشین تیم ملی علیه او، اظهار کرد: نظر لطف حسین آقا است و به آن احترام می‌گذارم؛ حسین آقا مربی من بوده، هست و خواهد بود. ایشان استاد و بزرگ ما فوتسالی‌ها هستند. قطعا حسین آقا بیشتر و کامل‌تر از من فوتسال را می‌دانند و به مسائل فنی مشرف هستند.

او ادامه داد: حسین آقا نظر شخصی‌شان را گفتند و من کاملا به آن احترام می‌گذارم. همیشه در ورزش یاد گرفتم به کسی که حتی یک روز بزرگتر از خودم هست، بی‌احترامی نکنم. وظیفه من است که برای رفع سوء تفاهم‌ها، به ایشان زنگ بزنم و عذرخواهی کنم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران اضافه کرد: اخلاق من را همه می‌دانند که نمی‌گذارم حتی یک نفر از من ناراحت شود. شاید من به حسین آقا(شمس) بی‌احترامی و بی‌ادبی کردم. مصاحبه ایشان را هم خواندم ولی به نظرم شاید از حرف‌های من اشتباه برداشت کردند که آن حرف‌ها را زدند. حسین آقا بزرگ همه ما فوتسالی‌ها و احترام به ایشان واجب است.

صمیمی تاکید کرد: کاملا به آقای شمس احترام می‌گذارم و خدایی ناکرده علیه ایشان حرفی نزدم. به جان تک دخترم که ۲ سال و نیم‌اش است، اصلا قصد بی‌احترامی به حسین آقا را نداشتم. من حتی به کوچک‌تر از خودم هم بی‌احترامی نمی‌کنم و ذاتم اینطور است. آقایان شمس و ناظم‌الشریعه اساتید من هستند و همیشه به من گفتند که احترام، ادب، نظم و در آخر فوتسال. اگر هم حرفی زدم، بگذارد پای جوانی، خامی و بی‌تجربگی من.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال درباره دلیل ناراحتی حسین شمس از او ابراز کرد: من اخیرا مصاحبه‌ای درمورد تیم «ب» فوتسال انجام دادم و گفتم که در تمام دنیا شنیده و دیده‌ام و اصلا قانون این است که تیم دوم، زیر نظر سرمربی تیم اصلی باشد. کسانی که به تیم «ب» دعوت می‌شوند، نیاز است تا بعدها به تیم اصلی بیایند. به همین خاطر هر دو تیم برای تیم ملی ایران هستند و باید با راهکار سرمربی اصلی تمرین کنند تا بعدها مشکلی برای بازی در تیم اول نداشته باشند.

صمیمی اضافه کرد: بازیکن در باشگاه به یک شکل و در تیم ملی به یک سبک دیگر بازی می‌کند؛ این وسط نمی‌شود بازیکن در تیم «ب» به یک نحوه و در تیم اصلی با یک مدل دیگر کار کند؛ این اتفاقات بازیکن را دچار مشکل خواهد کرد. تیم «ب» تشکیل شود و واقعا هیچ مشکلی نیست، اما به نظرم اولویت باید با تیم اصلی فوتسال ایران باشد. فکر می‌کنم با عقل هم جور در نمی‌آید که بخواهیم تیم‌های «آ»، «ب»، «ث» و … درست کنیم.

او یادآور شد: چند روز قبل خبرنگاری به من زنگ زد و بدون اینکه اسم آقای شمس را بیاورد، به من گفت یک کارشناس عنوان کرده تنها حسن‌زاده و جاوید در حد تیم ملی هستند؛ من هم گفتم به نظر آن کارشناس احترام می‌گذارم و امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشند. خدا را شاهد می‌گیرم این حرف را زدم و از طرف دیگر اصلا نمی‌دانستم حسین آقا این صحبت‌ها را انجام داده‌اند. واقعا قصد بی‌احترامی به ایشان را نداشتم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه حسین شمس عنوان کرده صمیمی ۳۷ ساله است و باید گلر دیگری جانشین او شود، ابراز کرد: به والله شناسنامه و کارت ملی‌ام موجود است که در آن نوشته متولد تیرماه ۶۶ هستم؛ یعنی هنوز ۳۲ ساله هستم و ۳۳ سالم تمام نشده است. آقای ناظم‌الشریعه هر وقت من را می‌بینید، می‌گوید از بس غصه نمی‌خوری و می‌خندی، مثل ۲۵ ساله‌ها می‌مانی. امروز صبح آقای ناظم‌الشریعه به من پیام داد که واقعا ۳۷ ساله هستی که گفتم به خدا اینطور نیست و من با خودِ شما بزرگ شدم(با خنده).

صمیمی عنوان کرد: من واقعا نه آدمی هستم که همیشه در تیم ملی بمانم و نه آویزان هستم. به والله اگر در جام ملت‌ها باشم، تمام تلاشم را برای موفقیت تیم خواهم کرد و اگر نباشم، پرچم و بوق دست می‌گیرم و برای تیم ملی کشورم آرزوی قهرمانی می‌کنم. هدف همه ما سربلندی ایران است و هر کسی درون دروازه تیم ملی فوتسال قرار بگیرد، از دوستان من است و از او حمایت می‌کنم. باید برای قهرمانی ایران هر کاری انجام بدهیم.

او تصریح کرد: من هنوز ۳۲ ساله هستم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا از نظر بدنی سر حال باشم. وقتی درون دروازه تیم ملی قرار می‌گیرم، وظیفه بسیار سنگینی دارم و امیدوار هستم در جام جهانی هم باشم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال در پایان اظهار کرد: باز هم اگر به حسین آقا(شمس) بی‌احترامی کردم، از ایشان عذرخواهی می‌کنم چون خیلی به من لطف داشتند. حسین آقا من را در سال ۲۰۰۷ به تیم ملی بزرگسالان دعوت کرد و در اردوهای آماده‌سازی جام جهانی ۲۰۰۸ هم در کیش به همراه تیم ملی بودم که در روز آخر از فهرست کنار رفتم و اصغر قهرمانی، ابراری و مصطفی نظری انتخاب شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.