کد خبر : 153619
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 0:56
-

ناصری:آقای ناظم الشریعه از چه می ترسی؟/مگر شمس آدم های خودش را نیاورد؟/فوتسال به قهقرا می رود

ناصری:آقای ناظم الشریعه از چه می ترسی؟/مگر شمس آدم های خودش را نیاورد؟/فوتسال به قهقرا می رود

مربی و کارشناس فوتسال در مورد منازعات اخیر این رشته نظرش را گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری مربی و کارشناس فوتسال در مورد منازعات این روزها بین ناظم الشریعه و حسین شمس گفت: آقای ناظم الشریعه حق انتخاب دارد همانطور که حسین شمس حق داشت انتخاب کند. شمس اسم مربی ها را می آورد اما انگار من اسرائیلی هستنم و ایشان مسلمان و من اصلاً در فوتسال نبودم. صحبت مقام هم باشد من ۶ تا ۷ قهرمانی آسیا دارم. در فوتسال ما با مایلی‌کهن چهارم جهان شدیم و حسین شمس جزو هشت تیم برتر و با ناظم الشریعههم به سومی جهان رسیدیم و منتی سر کسی نیست.

ناصری ادامه داد:من الان فیلم بازیهایم را در صفحه شخصی ام می گذارم تا چشم آقایان باز شود که رضا ناصری چه کسی است.من چون فوتسالی هستم نظر می‌دهم و دنبال پست و مقام نیستم. کلیت این است که باید به عقیده هم احترام بگذاریم. حسین شمس باید به عقیده ناظم الشریعه احترام بگذارد، ناظم الشریعه باید به عقیده شمس و سایر پیشکسوتان احترام بگذارد و بازیکنان هم نباید به پیشکسوت خود توهین کند ضمن اینکه شان سرمربی تیم ملی حفظ شود.

دروازه بان اسبق تیم ملی افزود:وقتی تیم ملی ما پول رفتن به کشور دیگری ندارد و پاداش بازیکنان پرداخت نشده درست کردن تیم ب چندان درست نیست. به نظر من در این برهه بهتر است تیم نونهالان، نوجوانان و امید را تشکیل دهند. فوتسال به گردن من حق دارد اما  بعضی ها جوری صحبت می‌کنند انگار آنها به گردن فوتسال حق دارند. وقتی کلاس مربیگری می گذارند آدم‌هایی را می‌آورند که شرایطش را نداشتند و چون بله قربان گو بودند به این کلاس ها دعوت شدند، در کمیته فنی و توسعه از بازیکنان دعوت نمی‌کنند. من هر جا می خواهم برای مربیگری بروم به من می‌گویند به کسی نگو چون زیر آب تو را می‌زنند. از کاشان و ساوه پیشنهاد داشتم اما قبل از اینکه برای مذاکره قطعی بروم زیر آبم را زدند. متاسفانه تعداد آدم خاص در ای‌اف‌سی سر کار هستند، یک تعداد مربی خاص در لیگ مربیگری می‌کنند و یک تعداد افراد خاص مدرک مربیگری می‌گیرند.

ناصری ادامه داد:نباید کلیت فوتسال را نابود کرد.. من برای فوتسال حرف می زنم اما برخی نظر شخصی و جانبدارانه خود را می‌گویند. به نظرم باید برای فوتسال قدم برداریم چون فوتسال در حال رفتن به قهقرا است. قرارداد ها پایین است چون همه با هم بدیم. از ناظم الشریه تعجب می کنم که با کسب سومی جهان انقدر اراده ندارد که بگوید یا پاداش بچه‌ها را بدهید و سینه ستبر کند و بگوید استعفا می دهم. شما تیم را سوم جهان کردی، از چه می ترسی؟ آخرش می گویند خدا نگهدار و با عزت و با سربالا خداحافظی می کنی.

ناصری درپایان گفت:آقای شمس نگاه شخصی را کنار بگذاریم. طبیعی است که ناظم الشریعه افراد خودش را بیاورد، شما هم که افراد خودت را می‌آوردی. زمان شما انگار من تیله بازبودم. ۲۵ سال دروازه بان به تیم ملی دعوت کردی اما من جایی در آن نداشتم اما باید به عقیده شما هم احترام گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

این دیکه چى میگه؟!! نخود هم اومد قاطى آجیل؟!! خخخخخ